SISTER TAG



Hey! Vandaag doe ik eens een tag met mijn zusje, Floor. Benieuwd? Lees dan snel verder!

1. Wie is het oudst?
Ik zelf, ik ben vijftien en Floor is dertien.

2. Wie doet er het langste over om zich klaar te maken?
Floor: Nienke! Zij draagt make up en ik (meestal) niet.
Nienke: Tja, ik zelf. Ook omdat ik make up draag en daarnaast kan ik best wel sloom zijn. Maar als het met het opstaan er bij is kan Floor wel eens langer bezig zijn. Zij ligt echt lang in bed!

3. Onze leukste herinnering samen?
Floor: Onze Pokéhunts van de laatste tijd. We spelen beiden Pokémon Go en gaan behoorlijk vaak samen op jacht..
Nienke: Ik heb best wel veel herinneringen maar op dit moment is denk ik de leukste dat we samen naar het concert van 5SOS gingen. Wel met onze ouders, maar wij zijn allebei grote fan dus het was erg leuk om er samen heen te gaan.  

tb: herfstvakantie 2011.

 4. Waar irriteer je je bij de ander aan?
Floor: De zeer slechte Engelse uitspraak. Nienke's Engelse uitspraak is nou niet echt on point.
Nienke: Eigenlijk is mijn Engelse uitspraak perfect maar doe ik het soms expres zo slecht, deels om haar te irriteren. Maar, ik denk dat als we terug fietsen van de stad want dan gaat Floor zo sloom. Vaak fiets ik dan een eindje voor haar en kijk ik achterom en denk, Floor waar the fuck blijf je..

5. Hebben jullie wel eens ruzie?
Amper! En als we dan toch ruzie hebben duurt het niet lang.. We gaan elkaar dan ook niet vol uitschelden of meppen, meestal negeren we elkaar gewoon een uurtje.

6. Beste eigenschappen van je zus?
Floor: Ze is tot laat in de avond online voor wanneer ik wat te melden heb en haar wil bereiken. Verder is ze heel lief, maakt ze vaak eten en koopt ze soms ijs voor me. Aka, door haar word ik dik.
Nienke: Ze zet altijd wat anders op televisie als ik kritiek heb op de vreemde zenders die ze kijkt, dus dat is wel handig. Verder koopt ze eens in de honderd jaar ijs voor me en maakt ze soms voedsel voor me. Ook is het wel handig dat ze vaak opstaat om drinken te pakken en ik dan direct vraag als ze mij wat wil meenemen, gelukkig doet ze dat dan ook.

7. Wat denk je dat je zus gaat redden wanneer het huis in brand staat?
Floor: Haar telefoon, lading, oortjes, laptop, iPad en haar warme trui.
Nienke: Uh, sowieso haar telefoon en iPad. Ik denk ook haar lading want dat is wel zo handig. Verder denk ik dat ze aankomt met haar kussen en deken.

8. Beschrijf je zus in één woord?
Floor: Ongelovelijkverslaafdaanalhaarsocialmediaensomsopzichwellief
Nienke: voedselverslaafd


9. Hebben jullie iets wat matched?
Groene ogen, zelfde soort oren, liefde voor eten, liefde voor 5SOS en internetverslaving.
10. Wat zijn de favoriete series van je zus?
Floor: American Horror Story, Grimm, Game of Thrones, Modern Family, South Park en Wayward Pines.
Nienke: Pretty Little Liars, Grimm en The Cassie Diaries.

11. Hebben jullie een koosnaampje voor elkaar?
Floor: Nee.
Nienke: Soms sarcastisch lieve schat of schatje van me.. Maar sinds ik het scheldwoord uit de baarmoeder geslingerde tepelbaviaan tegenkwam noem ik Floor zo.

12. Gaan jullie veel met elkaar om?
We wonen in hetzelfde huis, dus ja. Daarnaast lopen we altijd samen naar de Pokéstop.

Dan was dit de tag! Hopelijk vonden jullie hem leuk. Liefs, 

CONVERSATION

4 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top