SNAPVLOGGEN!?


Oké, ik weet dat het snoggen heet maar ik vind dat geen leuk woord dus ik gebruik het niet. Dat was dat. Sinds een tijdje vlog ik via snapchat samen met mijn vriendinnen, we sturen elkaar de hele dag door vlogs. Vandaag vertel ik jullie daar wat over!

Eigenlijk is het heel simpel, je opent Snapchat en je maakt een video. In deze video vlog je en dan stuur je die door naar de mensen die je het wil laten zien. Even een waarschuwing, stuur het niet naar de verkeerde zoals ik laatst deed.. Het is heel simpel maar wel erg leuk en het is ook nog eens handig. In de vakantie zie je je vriendinnen waarschijnlijk veel minder omdat iedereen rond verschillende momenten op vakantie is. Maar, als je elkaar dan een beetje vlogs stuurt ben je toch nog bij elkaar (diepzinnig).

Ik vind het gewoon grappig om te doen en dan heb ik ook wat te doen als ik me verveel. Het is eigenlijk heel random, soms dan denk ik van oké laat ik dit eens vertellen of laat ik dit eens filmen. Ik film meer als ik me verveel dan wanneer ik echt wat nuttigs doe. We voelen ons allemaal stiekem de Youtuber, hihi.

Je kunt er een hele spam door krijgen en dat je echt denkt van holy shit wat veel dit, maar het is wel echt leuk! Gewoon lekker random vlogs sturen naar elkaar. Ik stuur voornamelijk als ik met de hond wandel, iets ga doen of als ik me verveel. De ene keer stuur ik veel meer dan de andere keer.

Waarschijnlijk ga ik dit ook superveel doen wanneer ik in Frankrijk zit. Het is gewoon super grappig om te doen namelijk! Daarnaast hou je op die manier ook nog makkelijk contact met al je vrienden tijdens de vakantie. Ik hoop dat ik veel vlogs krijg van vriendinnen wanneer hun in een ander land zijn, vooral met pretty uitzicht!

Daarnaast zie ik ook nog wel eens hele shoplogs en reviews voorbij komen in de snaps die ik krijg en doe ik dat zelf ook. Ik voel me gewoon echt die Youtuber op Snapchat. Ik vind het ook wel humor hoor, dan begin ik vaak met: Hey welkom bij een nieuwe vlog! Ik ga nu ... doen en ..., vul maar in haha. En het is ook nog eens handig voor als je je dood verveelt, gewoon je vriendinnen onderspammen met nutteloze snaps. Alhoewel, ik krijg soms s ochtends hele tutorials over hoe je een ei moet maken of een ander ontbijt. Toch nog wel nuttig ;)

Dan was dit het alweer! Ik vond het wel leuk om jullie te vertellen over het snapvloggen wat ik dus doe met vriendinnen. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top