spotify update


Bonjour! De tijd dat ik in Frankrijk ben geweest heb ik geen gebruik gemaakt van Spotify omdat de wifi daar slecht was en ik jammer genoeg geen Spotify premium heb. Ik had dan ook echt veel zin om mijn hele afspeellijst te vernieuwen toen ik thuis kwam. Ondertussen ben ik al een week verder en is mijn lijst best weer wat anders dan voordat ik weg ging. Vandaag show ik hem aan jullie!


Er zijn wat liedjes uit sinds de laatste keer dat ik mijn Spotify lijst liet zien maar er is vooral wat bij gekomen. Ik heb namelijk eens bij mijn Discover Weekly gekeken en ik kwam allemaal muziek tegen die ik erg mooi vind. Waaronder, mijn persoonlijke favoriet op dit moment, Idfc van Blackbear. Ik wil binnenkort nog wat meer muziek van ze gaan opzoeken want ik hou van Idfc. In Frankrijk heb ik heel veel naar Treat You Better geluisterd van Shawn Mendes, op mijn telefoon, en ik blijf dit ook een heel mooi lied vinden. Boyce Avenue heeft hier ook een hele mooie cover op dus beiden staan in mijn afspeellijst. Ook Mercy van Shawn Mendes vind ik heel erg mooi.

Ik ben altijd al wel fan geweest van de muziek van Tove Lo, vooral van de originele versie van Stay High (niet de remix dus) en ik vind haar nieuwe lied Cool Girl ook erg mooi. Er staan trouwens ook weer heel wat akoestische covers in zoals Trap Queen,  Take Me To Church en wel meer. Daarnaast staan natuurlijk ook Troye Sivan, Stromae en Melanie Martinez erin omdat ik hun muziek gewoon echt bae vind.

Wat is jouw favoriete lied op dit moment?
Liefs,

CONVERSATION

1 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top