STROMAE



Jo! Er zijn eigenlijk best weinig artiesten waarvan ik (bijna) alles goed vind en waar ik elke dag veel naar luister. Ik heb het al over Troye Sivan en Melanie Martinez gehad.. Nu ga ik jullie vertellen over één van mijn favoriete zangers, Stromae!

Frans is niet mijn vak maar om de één of andere reden is het wel mijn taal wanneer het om muziek gaat. Franse taal in muziek vind ik ontzettend mooi en dan vooral bij Stromae! Daarnaast vind ik de betekenissen van zijn muziek zo mooi.. Ik moet het wel opzoeken voordat ik het weet want mijn Frans is echt slecht, na twee jaar les.. Stromae heeft zulke krachtige teksten, over social media en over het leven. Hij heeft één lied over kanker en dat heeft me echt lang stil gemaakt, wat een lied en wat een tekst.


Stromae is in mijn ogen een zanger maar ook echt een artiest, een soort zingende kunstenaar. Alles wat hij doet klopt. Er zit een betekenis in zijn songs, hij zingt prachtig en de uitvoering (de videoclips, de concerten) is ook gewoon goed.
Dit is iets wat ik lang niet met alle artiesten heb en daarom vind ik Stromae dus ook zo ontzettend goed! Hij verdient zoveel meer fame in mijn ogen. Jammer genoeg heeft hij al een tijdje geen nieuwe muziek uitgebracht.


Als er een concert is waar ik nog eens heen wil is het naar een concert van Stromae! Dit is niet alleen muziek, dit is een hele show. In de toetsweken van dit jaar heb ik zo vaak naar Stromae geluisterd en dan keek ik naar één bepaalde video. Dit was een heel concert wat gefilmd was in goede kwaliteit. Hij praat hierin wat, zingt en geeft gewoon een echte show. Die video kun je hier checken!

Dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top