style.


Bonjour. Ineens zie ik allemaal kleding op we heart it die ik zo mooi vind. Like, waar komt dit ineens vandaan? Vandaag ga ik hier wat van met jullie delen!

Dit is zo niet iets wat ik normaal draag maar ik vind deze broek van Loavies zo mooi! Ik zie hem de laatste tijd best wel vaak, bij bijvoorbeeld Jiami. Ik vind het echt een super mooie broek en ik dan dat ik hem binnenkort ga bestellen.
Ik heb hem opgezocht nadat ik hem voorbij zag komen op Instagram en hoe meer ik er over nadenk hoe liever ik hem wil. Oeps.

Dit is één van de weinige stukken tekst die in deze blogpost voor komt, ik ga nu voornamelijk afbeeldingen laten zien. De bron is WeHeartIt.










































Ja, ik kan alvast beginnen met sparen. Waarom kost kleding geld? Serieus, maak het gratis. Op dit moment heb ik letterlijk bijna niks van al deze kleding. Ik heb heel veel kleding alleen ineens vind ik dit allemaal zo mooi en wil ik alles en ugh. Maar ik heb de schoenen al wel besteld! Ik wacht alleen al sinds vorige week zaterdag (dit schrijf ik op woensdag) en ze zijn nog in voorbereiding. De schoenen waarover ik het heb zijn de Adidas Gazelle :)

Wanneer ik zestien word, over 4 maanden en 5 dagen (vanaf 24-8), ga ik echt werk zoeken zodat ik gewoon heel veel kleding kan halen. Hihi. Trouwens, ik heb dit artikel nu wel style genoemd terwijl het daar tot nu toe amper over gaat. Kijk, ik vind deze kleding heel mooi en wil graag veel van deze kleding hebben. Voor mijn gevoel kan dit best wel eens echt mijn kledingstyle worden. Er is ook een grote kans dat ik die broek binnenkort ga bestellen van Loavies.

Ohja, ik heb al deze foto's ook in een collectie op We Heart It staan. Klik hier om het te volgen!

Liefs,


















CONVERSATION

1 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top