wie ben ik?


Hoi! Ik bedacht me ineens dat ik nooit echt veel heb gezegd over mezelf en dat valt me best wel tegen. Natuurlijk heb ik die typisch about me pagina wel maar het leek me toch wel eens wat om mezelf eens voor te stellen in een blogbericht. Dat is dan ook precies wat ik nu ga doen!

Aangenaam, ik ben Nienke.

Ik ben dus Nienke, een meisje dat op 29 december in 2000 op deze wereld kwam. Dat maakt mij (op het moment dat ik dit typ) dus zo'n vijftien jaar oud. Sinds mijn geboorte woon ik al in hetzelfde dorp in Twente. Volgend schooljaar ga ik vier HAVO doen, dit doe ik op de school waar ik al heel mijn middelbare schooltijd op zit. Ik ben nog nooit blijven zitten en heb ook geen klas overgeslagen. Simpel, of niet soms?


Mijn uiterlijk verandert nog wel eens. Sinds de tweede klas vind ik het leuk om zo af en toe eens van haarkleur te wisselen. Nu is het roodbruin volgens de meesten.. Mijn natuurlijke haarkleur is donkerblond. Ik heb kleuren zoals bruin, koperrood en bruin/paars gehad. Mijn haar is redelijk lang alleen denk ik erover om het af te knippen. Mijn ogen zijn groen en sinds het einde van de derde klas heb ik een bril wat blijkbaar nodig was. Ik ben niet bijzonder lang of klein, ook niet bijzonder dik of dun. Eigenlijk is mijn uiterlijk best wel standaard nu ik er over nadenk. Ik heb wel een spinnetje op mijn wang zitten, dat is een soort aderuitstorting of iets in die richting.

Dat is eigenlijk wel het standaard gedoe. Mijn hobby's hebben voornamelijk te maken met mijn laptop. Ik vind het leuk om video's te editen, net zoals foto's te bewerken en te maken. Schrijven is ook één van de dingen die ik echt graag doe, het schrijven van boeken/verhalen maar ook van blogposten. Misschien zie je het al aankomen maar bloggen is ook één van de dingen die ik echt graag doe! Lezen is ook één van de dingen die ik echt graag doe, vooral als het een goed boek is. Ondertussen luister ik ook erg graag naar muziek. Ik hou van muziek luisteren, op het moment luister ik erg graag naar akoestische muziek.
Verder doe ik graag dingen met mijn vriendinnen, naar de stad gaan of gewoon een beetje niks doen met elkaar. Ook hou ik van shoppen, make up of kleding maakt niet uit! Soms heb ik wel eens een gat in mijn hand om het zo maar te noemen. Dan haal ik nieuwe make up en ga ik nog eten halen.


Mijn eigenschappen weet ik eigenlijk niet echt heel goed. Meestal ben ik redelijk zelfverzekerd en laat ik me niet snel kleineren door een ander. Ik heb een eigen mening en deel die ook, wanneer deze volgens anderen niet klopt dan vertel ik ze waarom ik vind dat mijn mening wel klopt. Ik ben ook best wel een doorzetter, vooral qua school en als ik iets moet doen zoals opruimen. Maar plannen is nou niet echt mijn sterkste kant, haha. Ik hou trouwens echt van sarcasme! Ik ben best wel vaak gewoon echt sarcastisch, oeps.

En hey, dat ben ik. Ik heb geen idee wat ik moet vinden van dit hele verhaal maar het leek me wel wat om dit eens te doen. Mezelf eens echt voor te stellen voor degenen die niet weten van het bestaan van de About Me pagina. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top