X

Hi! Mijn moeder wou al een tijdje foto's maken met bellenblaas en Floor & ik zouden haar hier bij helpen. Afgelopen zaterdag was het dus zover. Ik kon weer heerlijk als kind klooien met bellenblaas. Floor heeft wat foto's van me gemaakt en mijn moeder heeft ook wat foto's gemaakt! Maar, lets do this.

  

Bellen blazen is niet zo makkelijk als het lijkt. Ik dacht jo is zo gedaan maar er zit een tactiek achter wat ik vroeger al helemaal niet wist. Hoe langzamer je blaast (en met afstand) hoe groter je bel wordt. Wijze lessen met Nienke. Ohja, een subtiele outfit wijziging tijdens het foto's maken. Ik begon het toch wat warm te krijgen met mijn lange zwarte broek aan.

Volgens mij komt deze blogpost online op mijn eerste schooldag (als het tenminste op woensdag wordt gepubliceerd), even huilen. Ik heb dus echt, totaal geen zin in school. Ik heb laatst mijn rooster gekregen en soms is het echt zo fijn en dan is het kutter dan kut. Maar, als het goed is heb ik tijd zat om te bloggen omdat ik op sommige dagen heel veel vrij heb qua tijd. Ik baal ook dat ik niet met mijn vriendin in de klas zit. Ze hebben gewoon heel de (ex) derde klas door elkaar gehusseld en nergens rekening mee gehouden. Ik denk dat het gedaan is op wat handig is voor de verschillende roosters. Maar als school weer begint moet ik wel even kijken hoe ik het precies ga doen met bloggen, ik probeer gewoon vol te houden met elke dag een nieuwe blogpost!

Liefs,

CONVERSATION

3 reacties:

  1. hihi, leuke foto's! Bellen van een bellenblaas zijn altijd zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh zo leuk! Bellenblaas is sowieso echt een leuk ideetje voor een fotoshoot.... :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top