6 FACTS

Bonjour! Vandaag een wat persoonlijkere blogpost, zes feiten over mij. Het leek me wel eens leuk om weer zo'n soort blogpost te maken en vandaar doe ik het dan ook! Dus, zes feiten over mij..


 BESTEK
Jongens ik eet alles met bestek, no prank. Ik haat het om met mijn handen te eten, dan komt eten onder mijn nagels of worden mijn vingers weer helemaal vies en vettig. Daarnaast vind ik het gewoon fijner en hygiënischer om met bestek te eten. Ook friet eet ik dan ook gewoon met bestek.

CARTOONS

Iets wat ik te leuk vind om naar te kijken zijn cartoons. Daarmee bedoel ik cartoons zoals South Park, Family Guy, The Simpsons, American Dad en Bob's Burgers. Ik kan hier echt heel hard om lachen en vermaak me altijd als ik hier naar kijk.Wanneer ik s' avonds tv kijk dan kijk ik ook altijd naar dit soort programma's.

SNAPCHAT
Snapchat is echt één van mijn grote verslavingen, ik kan me echt vermaken met Snapchat. Laatst had ik een uur uitval en zat ik een heel lesuur lang met snapchat filters te kloten. Ja, dat is mijn leven: een lesuur lang plezier hebben met snapchat, waarom ook niet he?

FEED
I care a lot about my Instafeed. Ik probeer serieus een feed te hebbenop Instagram en ik heb soms dan ook echt zoiets van oeh het gaat goed. Ik heb echt heel erg zin om nog één foto te plaatsen want dan klopt mijn feed weer. Maar met een beetje geluk gebeurt dit zaterdag (vandaag?) want dan is mijn haar kort en dat is het moment om weer wat op Instagram te zetten ;)

LYRICS
Guys muziek is mijn grote liefde en dan al helemaal muziek met een goede songtekst. In de vorige black & white heb ik al wat songteksten met een mooie betekenis met jullie gedeeld. Donderdag heb ik een Spotify lijst gemaakt waarin ik dit soort muziek zet. Voorbeelden van dit soort songs zijn: Alive (- Sia), Idfc (- Blackbear), Where's The Love (- The Black Eyed Peas) en Losers (- The Weeknd). Heb je nog aanraders laat het me dan vooral weten!

ANDERE BLOGS
Een groot deel van mijn avond breng ik door achter mijn laptop waar ik blog en waarop ik andere blogs lees. Nou zoek ik eigenlijk nog leuke blogs om te lezen dus laat me vooral weten welke blogs nog leuk zijn! Ik vind het heel erg leuk om blogs te lezen zoals die van Teske of om outfit of the days te bekijken.

 

 Dan waren dit de zes feiten alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Liefs,


CONVERSATION

4 reacties:

  1. Hele leuke feitjes! Zelf vind ik No one van Alicia Keys een prachtig nummer, maar dat komt ook deels doordat het een betekenis voor mij heeft. Ik ga je blog zeker vaker bezoeken, super leuk om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke facts! Ik eet ook bijna alles met bestek haha. Heb nog net geen smetvrees joh. En oh ja, instagramfeed he.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk z'n lijstje met persoonlijke feitjes! Dat van Instagram feed is wel herkenbaar trouwens haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke feitjes! Dat van je Instagram-feed is heel herkenbaar lol!

    Liefs,
    Dascha

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top