Adidas Gazelle.


Hi! Afgelopen dinsdag zijn mijn schoenen eindelijk aangekomen en ik ben er zo ontzettend blij mee! Vandaag laat ik jullie wat foto's zien en vertel ik er kort wat over. Benieuwd? Lees dan snel verder!



Adidas Gazelle / 99.95 euro.

Ik heb ze besteld bij Sarenza maar dat duurde ontzettend lang, ik had ze namelijk 19 augustus besteld en ze waren 30 augustus binnen doordat ze ineens een magazijn verhuizing hadden en alles. Dus niet erg fijn!

Ik vind de schoenen heel erg mooi! Ik twijfelde een tijdje tussen beige en roze maar heb uiteindelijk voor roze gekozen. Because dan heb ik ook eens wat kleur aan. Ze zitten heel erg fijn en ik ben erg blij met de schoenen! Ik was echt zo blij toen ze er eindelijk waren na al dat wachten, haha. Er is een grote kans dat jullie deze schoenen nog wel eens tegen komen in een outfit of the day want ik ga ze vaak dragen.

Liefs,

CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top