AUTUMN WISHLIST


Guys het is gewoon eindelijk herfst! Nog nooit eerder heb ik zo erg naar kouder weer, regen en harde wind uitgekeken. Ik heb me gewoon oprecht verheugd op de herfst, alleen al om het feit dat er weer bladeren gaan vallen. En ten ere van de herfst die gisteren is begonnen doe ik vandaag een herfst wishlist! Ik kwam dit op verschillende blogs tegen en vandaag doe ik hem zelf dus ook.


Een trui die ik tegenkwam op de site van de H&M. Het is eigenlijk gewoon een simpele warme trui maar ik vind de kleur heel erg mooi. In mijn ogen is dit echt zo'n herfst / winter kleur en daarom wil ik hem eigenlijk wel graag in mijn kast hebben hangen. Of in elk geval kleding in deze kleur, natuurlijk is een trui het handigst voor het weer.


Deze broek kwam ik (volgens mij) ook tegen bij de H&M. Ik vind het een hele mooie broek! Ik heb een steeds grotere zwak voor niet al te strakke broeken en voor gaten er in. Daarnaast is hij ook nog eens high waisted lijkt mij dus dit is echt een broek voor mij.

Een lange houthakkers bloes, waarom ook niet he? Ik vind persoonlijk de kleurencombinatie erg leuk omdat ik van zwart en witte kleuren houd. Ik vind hem ook heel gaaf omdat die wat langer is. Ik wil eigenlijk best nog wel graag zo'n item in mijn kast hebben hangen.



Niet echt een typisch herfst item maar afgelopen twee weken heb ik culottes ontdekt. Het zijn wat kortere broeken die best wel wijd zijn. Ik vind ze heel erg mooi, dit exemplaar van de Zara al helemaal! Wanneer ik in Enschede ben wil ik eens gaan kijken als de Zara ze daar heeft omdat ik benieuwd ben hoe zo'n broek mij staat. Ik hoop dat het me staat want ik vind het een heel mooi kledingstuk! Daarnaast is het ook niet zo standaard.








Lekker basic maar ik wil ook nog graag een witte bloes. Deze is van de H&M en ik vind hem eigenlijk wel heel mooi. Maar nu zijn mijn eisen hiervoor ook niet bijzonder hoog omdat ik gewoon echt een simpele bloes zoek. Deze kan prima maar persoonlijk denk ik dat ik er wel één tegen kom als ik een keer rondloop in een winkel.


Zo'n soort trui lijkt me dus echt heerlijk voor in de herfst maar ook voor in de winter. Lekker warm. Ik twijfel nog een beetje over de kleur maar ik moet zeggen dat ik hem ook wel wat vindt hebben. Het is bij dit soort kleuren vaak een kwestie van hoe het je staat dus dat wordt eerst passen als ik hem ergens tegenkom. Ook deze komt van de H&M.

En dan was dit het alweer! Dit zijn allemaal kledingstukken die ik nog wel in mijn kast wil hebben hangen en ik hoop dat ik ze soms eens tegenkom. Liefs,

CONVERSATION

1 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top