black & white • pt. 3

Hi! Ik heb voor vandaag een nieuwe black & white blogpost omdat ik ze heel leuk vind om te maken. Ditmaal heb ik er ook een video bij die ik op Twitter tegen kwam en waar ik wat bij wil vertellen. Iets minder qua quotes dus en iets meer 'diepzinnige' tekst.


Deze video is op 2 september online gezet door Black Eyed Peas. Ze hadden al eerder een lied dat Where Is The Love heette en nu hebben ze een nieuwe versie. De lyrics, de muziek en de videoclip is anders maar de boodschap is hetzelfde. Where Is The Love? Waar is de liefde? Het zijn allemaal zwart wit beelden (hoe toepasselijk), beelden van de wereld waarin wij nu leven worden afgewisseld met beelden waarin gezongen wordt. Ik zag dit voor het eerst op Twitter waarbij de tekst: The world is in such a bad shape that Black Eyed Peas made another Where Is The Love? stond. Misschien wel iets om over na te denken.

Waar is de liefde op deze wereld? Om eerlijk te zijn, ik heb geen flauw idee. Het enige wat je de laatste tijd hoort is hoe er gevochten wordt en hoe er mensen op verschillende, gruwelijke manieren vermoord worden. Op basis van geloof of huidskleur. Wees eens eerlijk, hoeveel positieve dingen gebeuren er nog? De hele wereld is gewoon fucked. Op verschillende manieren. De mensheid is fucked en we vernielen met zijn allen de wereld.Wat doen we dat toch geweldig met zijn allen.

Als ik erover na begin te denken kan ik er al misselijk van worden. Hoe oorlog telkens de mensheid kan verpesten en natuurlijk flink de mensheid kan verminderen. Meestal denk ik hier dan ook niet te veel over na. Maar toch als je er over nadenkt.. De aarde wordt gewoon vernield door ons allemaal.


“Where's the love?”

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top