Essence Matt Matt Matt Lipgloss


Hi! Laatst kocht ik deze lipgloss toen ik in de stad was. Het is Essence matt matt matt en dan de kleur 05. Vandaag review ik hem voor jullie.

Toen ik bij de Kruidvat kwam had ik eigenlijk het doel om een liquid lipstick opnieuw te halen alleen toen ik die nergens kon vinden besloot ik om maar even rond te kijken. Ik keek eerst kort bij MUA maar daarna ging ik toch maar naar Essence. Tussen alle andere producten vond ik deze, Essence Matt Matt Matt longlasting lipgloss. De kleur sprak me heel erg aan en daarom heb ik hem dan ook meegenomen!

Het eerste wat me opviel toen ik de lipgloss opende was de geur. Er kwam (serieus) een lekkere vanille geur vanaf en ik was direct onder de indruk. Geen prank. De verpakking ziet er gewoon netjes uit, er staat duidelijk op wat het is en de kleur is goed te zien.

De applicator vind ik niet heel erg fijn werken. Hij is wat anders dan ik gewend ben maar waarschijnlijk ben ik er binnenkort wel aan gewend en ben ik dan ook wat positiever hierover. Dit komt omdat het een best wel ronde vorm heeft en redelijk kort is. Oké even een tijd switch, het is een dag later en ik vind hem nog steeds niet fijn werken.


Ik vind de kleur van deze lipgloss echt heel erg mooi! Het is in mijn ogen een typische winter/herfst kleur omdat die best donker is. De kleur is daarnaast opvallend en best wel knallend maar toch wel redelijk donker. Het is wel een kleur die je moet willen dragen omdat die gewoon echt opvalt en niet erg subtiel is.

De lipgloss hoort mat te zijn, het heet immers niet voor niets matt matt maat, maar hier heb ik mijn twijfels over. Hij is niet erg plakkerig of heel erg glinsterend maar echt mat is die niet. Het belooft mat te zijn maar dit is het gewoon niet. Iets wat heel jammer is omdat het product dit wel echt beloofd.

Wel heel positief is dat de lipgloss lang en netjes blijft zitten. Ook al eet je of drink je hij blijft sowieso twee / drie uur zitten. Alleen blijft die niet heel gelijk zitten, je hebt al snel de ene plek wat donkerder dan de andere.

De lipgloss heeft dus zijn voor- en nadelen. Ik zou zeggen zoek je een mooie en goede lipgloss dan is dit zeker een aanrader! Maar als je echt een lipgloss zoekt die mat wordt dan kun je toch beter verder zoeken. Ik vind daarnaast de applicator gewoon niet fijn.

Liefs,

CONVERSATION

1 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top