FAIRY TAIL TAG


Hi y'all! Vandaag weer een wat persoonlijker artikel want ik ga een tag invullen. Ik moet zeggen dat het steeds lastig word om een leuke tag te vinden. Maar ditmaal doe ik de Fairy Tail Tag (opnieuw!). Ik doe deze opnieuw omdat het al een lange tijd terug is dat ik deze heb gedaan en wel benieuwd ben als ik nou veel ben veranderd qua antwoorden.. Maar leggoo!

RAPUNZEL: Hou je ervan om buiten te zijn?
Ja als het met vriendinnen is. Ik kan me buiten prima vermaken met vriendinnen of als ik iets te doen heb. Maar ik moet zeggen dat ik toch wel liever binnen dan buiten zit. Dit weekend bijvoorbeeld, mijn hele gezin zat buiten te genieten van het weer maar ik zat gewoon binnen. Zit veel fijner, hihi.

DE WOLF & DE ZEVEN GEITJES: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Ja. Vriendinnen kunnen me best wel makkelijk voor de gek houden maar vreemden niet. Ik heb één vriendin die me elke week wel een keer voor de gek houdt maar verder ben ik niet makkelijk voor de gek te houden eigenlijk.

DE ZEVEN RAVEN: Heb je broertjes/zusjes? Kun je het goed vinden met hun?
Yes! Ik heb een zusje (waarmee ik een tag heb gedaan, klik hier) waarmee ik het prima kan vinden. 

DOORNROOSJE: Hoeveel uur slaap je per nacht?
Slapen is niet iets waar ik ontzettend goed in ben. Ik slaap sinds ik jong ben al best wel laat (ook al ben ik al een uur of duizend klaar om te gaan slapen) maar ik kan er wel gewoon tegen. Ik denk dat ik ongeveer zes tot zeven uur slaap doordeweeks en in het weekend een uurtje langer, maar dan blijf ik vaak wel gewoon in bed liggen ook al val ik niet meer in slaap.

BELLE EN HET BEEST: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Een mooi karakter is heel belangrijk voor mij, hiermee bedoel ik iemand die eerlijk is en vriendelijk. Niet één of andere bitch/klootzak maar iemand die oprecht het goede met je voor heeft. Dat soort mensen, mensen die behulpzaam zijn en interesse tonen in wat je ze vertelt.

DE KIKKERKONING: Wat vind je walgelijk?
Heel veel. Mensen die liegen, discrimineren, hun mening blijven volhouden omdat het maar zo is terwijl ze geen argumenten hebben. Het soort mensen zo als Donald Trump / Geert Wilders bijvoorbeeld, daar kan ik ook echt niet tegen. Sorry not sorry. Oh en verkrachtingen vind ik al helemaal walgelijk!

SJAAK EN DE BONENSTAAK: Welke planten staan er allemaal in jouw huis?
Ik heb werkelijk geen idee, beneden staan er wat planten maar daar heb ik geen verstand van want die zijn gewoon van mijn moeder. Op mijn eigen kamer staan drie cactussen en dan stopt het ook. 

DE GELAARSDE KAT: Heb je huisdieren?
Yes! Een hond, Sputter, en een konijn, Bitch. 

SNEEUWWITJE: Beschouw je jezelf als mooi?
Uh geen idee eigenlijk. Ik vind mezelf nou niet een model maar ik ben wel tevreden met hoe ik eruit zie. Het is niet dat ik huilend voor de spiegel sta.

BLAUWBAARD: Noem een zwakte in je karakter?
Ik heb een hele eigen mening en kan deze best wel goed beargumenteren, wanneer mensen het niet met me eens zijn kan ik me voorstellen dat ze me nogal irritant gaan vinden. Daarnaast ben ik best wel perfectionistisch en dat kom ik vaak tegen met schoolopdrachten, dat ik alles net wat liever zelf doe om dan zeker te weten dat ik tevreden ben met de uitwerking van de opdracht.

PINOKKIO: Wat is je grootste wens?
Gelukkig blijven en mezelf blijven.

ROODKAPJE: Vertrouw je onbekenden snel?
In de maatschappij waarin wij leven? Hell no.

PETER PAN: Wat is je mentale leeftijd?
Uh ik denk dat mijn eigen leeftijd (15 jaar) perfect bij me past. Als het dan toch anders moet zijn denk ik iets ouder maar ook niet veel. Sowieso niet veel ouder dan achttien.

DE STUK GEDANSTE SCHOENTJES: Hou je van feesten?
Yes! Vooral met een grote groep vrienden vind ik het ontzettend gezellig om eens goed te feesten :D

DE NIEUWE KLEDING VAN DE KEIZER: Geef je veel om kleding?
Is dit een vraag aan een vijftienjarige, bloggende meid? Het antwoord is waarschijnlijk een grote shock hoor: hell yes ik geef veel om kleding.

DE PRINSES OP DE ERWT: Ben je gevoelig?
Voor boeken en films ontzettend maar voor dingen die in het echt gebeuren wat minder. Dat is misschien best apart, maar zo is het wel bij mij. Ik kan echt janken om boeken en films maar als iemand me eens vertelt waarom ik een irritant kind ben heb ik zoiets van oké interessant. Dus daarin ben ik niet erg gevoelig.

ASSEPOESTER: Ben je iemand die zich snel laat gebruiken?
No!

Dan was dit de tag. Ik heb mijn antwoorden van de vorige keer eens bekeken en ik moet zeggen er is wel wat verandert. Liefs,

CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top