IOS 10 REVIEW


Hi!  IOS 10, ik had me er heel erg op verheugd omdat je alle onnodige apps zou kunnen verwijderen. Of in elk geval veel van dezen. Maar sinds maandagavond heb ik dan ook IOS 10 en vandaag vertel ik jullie mijn mening erover.


Oké ik had dus echt veel zin om mijn telefoon te updaten, voor het eerst, omdat er gewoon heel veel nieuwe dingen zouden zijn. Net zoals met IOS 9 wat alweer bijna een jaar terug is. Een grote verandering, een nieuwe layout bij veel dingen en meer nieuwe dingen. Er is uiteindelijk best wel veel verandert en dat ga ik dan ook even kort met jullie doornemen, gepaard met mijn mening.

FOTO INDELING


De hele galerij is aangepast. Inplaats van alles wat in dezelfde rij staat is het nu telkens in blokjes, twee om twee. Ik moet zeggen dat ik het wel wat netter vind en het werkt ook wel erg fijn.

MELDINGEN


Je meldingen zien er ineens anders uit. Inplaats van de zwarte balk die iets omlaag komt bij een nieuwe melding is het een witte, rondere balk geworden. Ik moet zeggen dat ik die zwarte toch echt wat mooier vind.

TOEGANG

Ook wanneer je een melding krijgt terwijl je telefoonscherm uit is verschijnt het later als een wit vierkant met ronde hoeken. Het staat op zich wel mooi maar ik vond het zwarte gewoon echt netter. Wat hier wel beter aan is is dat je je achtergrond wel blijft zien, wat eerder niet zo was. Ook moet je nu eerst je homeknop indrukken voordat je de telefoon kan ontgrendelen, iets wat ik niet heel erg vind.

SMILEYS


Apple what have you done? Ik vind het zoveel nepper en meer getekend deze smileys, die ouderen waren veel mooier in mijn ogen. Daarnaast, come on, moest het pistool nou echt vervangen worden door een waterpistool? Why? Trouwens, let niet op die groepnaam want dat was voor Halloween. Hihi.

Ik ben niet heel erg tevreden over IOS 10, het is heel erg zonde van de smileys en om eerlijk te zijn is het systeem heel kinderlijk en veel minder netjes. Het doet me (sorrynotsorry) qua smileys denken aan die van Android en ik vond juist die van Apple zoveel mooier! Wel fijn dat je apps zoals aandelen waar ik niks mee doe, nu kan verwijderen!

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top