last month


Hi! Ondertussen is augustus alweer vier dagen voorbij maar vandaag laat ik jullie nog wat foto's zien van augustus. De maand waarin school nog voorbij was en ik nog heerlijk de hele dag niks deed.


Augustus was zeker één van de relaxte maanden dit jaar, de hele maand geen school en lekker geen verplichtingen. Een maand lang de hele tijd kunnen uitslapen, niet naar school te hoeven en lekker te doen waar ik zelf zin in heb. Augustus is gewoon echt een hele chille maand en ik had daar zo'n behoefte aan. Ik kan nog wel een uur door blijven gaan over hoe geweldig een maand zonder school wel niet is maar dat ga ik niet doen, haha.


De eerste twee weken ben ik in Frankrijk geweest en ik heb het daar echt heel leuk gehad! Toen ik weer thuis kwam heb ik niet erg veel gedaan, vooral heerlijk niks gedaan eigenlijk. In Frankrijk heb ik nog wat outfit of the day foto's gemaakt en ondertussen staan dezen ook allemaal online. 


 
Sinds ik weer in Nederland ben heb ik ontzettend veel zin in winter en kou. Misschien dom maar ik heb het wel gehad met al dat warme weer. Vandaar draag ik ook vaak gewoon een lekkere, ware winter trui of zoals in de foto's hierboven iets met lange mouwen. Zit ook wel eens fijn na al die t shirts. Nu ik weer over winter ben begonnen kan ik me er steeds meer op verheugen. 
Heel augustus heb ik vooruit gepland met bloggen alleen is mijn voorraad nu op. Vanaf nu moet ik weer wat meer gaan bloggen, maar dat vind ik niet heel erg. 

Liefs,


CONVERSATION

1 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top