outfit of the day • twenty-six


Hi y'all! Afgelopen zaterdag ben ik even in de stad geweest en daar heb ik wat nieuwe kleding gehaald. Ik ben nogal het type om nieuwe kleding direct aan te doen en om dan een outfit of the day te gaan maken. Je snapt het al wel, dat is precies wat ik heb gedaan!



 Het is ondertussen volgens mij alweer een tijdje terug dat ik mijn laatste outfit of the day plaatste. Eigenlijk weet ik het niet eens zeker maar ja. Ik had deze outfit aangedaan toen ik terug kwam uit d stad en vond hem wel erg leuk om met jullie te delen! Het valt me trouwens nu pas op dat mijn benen amper op de foto staan, maar het was gewoon een simpele grijze high waisted jeans wat ik aan heb hier.

Ondertussen is school ook alweer vol aan de gang. Ik moet er nog wel een beetje aanwennen omdat het gewoon nu alweer veel werk is.  Maar ik heb wel een stage geregeld voor in de week voor de herfstvakantie. Ik ga terug naar mijn oude basisschool voor de stage!

Liefs,

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top