outfit of the day • twenty-five


Hi! Voor mijn doen heb ik alweer een tijdje geen outfit of the day gepost dus hier is er nog eens één.


 Dit is toevallig ook de outfit die ik aan had op mijn eerste schooldag, maar afgelopen zondag droeg ik hem opnieuw. Ik wou eigenlijk een andere outfit dragen maar een deel daarvan zat in de was dus dat ging niet door, maar dat komt nog. Ik heb behoorlijk veel liefde voor deze outfit omdat die gewoon heel chill zit en ik hou van mijn nieuwe schoenen.
Ik heb ook maar eens artistiek gedaan en ben op de grond gaan zitten. Ik wou eens andere foto's dan waar ik sta en daarom ging ik maar op de grond zitten. Waarom ook niet he? Alles kan (in de BZT show).

Nu dit online staat zit ik alweer in mijn tweede schoolweek. Tot nu toe irriteer ik me alweer aan school omdat in elke les wel wordt vertelt dat cijfers vanaf de derde periode mee gaan tellen voor je schoolexamen en allemaal dingen over examens. Ik heb op dat soort momenten echt zoiets van rustig aan, ik doe mijn examen volgend jaar pas. Like, relax school.

Liefs,

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CONVERSATION

5 reacties:

  1. Wat een leuke outfit. Hij ziet er inderdaad ook erg comfortabel uit, maar toch ook echt mooi. En inderdaad de tweede week van school komt weer dat gevoel terug van: "ik heb er al helemaal geen zin meer in." haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ben alweer helemaal klaar met school :(

      Verwijderen
  2. je schoenen zijn GEWELDIG <3 en ohja dat cijfer gestress ken ik ook nog, terwijl mensen aan het eind van het jaar minder gemotiveerd en moe zijn.. snap nooit dat ze dat zo regelde.

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top