outfit of the day • twenty-seven


Hiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Vandaag weer eens een nieuwe outfit of the day. Het was me weer eens veel te warm afgelopen zondag (like, het is herfst dus waar blijft het koude weer???) maar ondanks de hitte heb ik wel een outfit of the day gemaakt.


Zondag was het me weer eens veel te warm. Een voordeel van mijn nieuwe kapsel is dan wel dat het toch heel wat luchtiger is in de warmte, niet al dat lange haar wat je dan overal in de weg zit. Ik moet toch zeggen dat ik wel echt aan het korte haar moet wennen, vooral als ik in de spiegel kijk heb ik echt zoiets van ohja wacht eens even mijn haren zijn kort. Toch ben ik er zo blij mee! Weer eens wat anders en ik moet zeggen dat ik ook oprecht zin had om mijn haren weer te veranderen.

Omdat ik het dus zo warm had heb ik gekozen om een luchtig vestje aan te doen met een zwart hemdje eronder en met een high waisted jeans. Ik heb een beetje op het laatste moment besloten om er een outfit of the day van te maken, ik was namelijk net terug van een verjaardag. Ik heb trouwens meer zin in koud weer want ik had me eigenlijk wel eens verheugd op een zondag waarbij het hard regende en ik de hele dag binnen zou zitten onder een deken. Nu zat ik wel de hele dag binnen maar ja, ik heb liever dat het kouder wordt.

Liefs,

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top