outfit of the day • twenty-eight

Hi! Voor vandaag nog eens een outfit of the day..




Wie draagt er een rok wanneer het hard waait en moet vervolgens met een les naar de stad om stil te staan in de wind en aantekeningen te nemen? Ik. Wat gebeurde er toen, nou het waaide nogal hard ineens. Dus, mijn rok ging mee met de wind en hield ik dat ding de hele tijd goed vast. Daarnaast ging ik diezelfde middag nog een keer naar de stad, ditmaal wel vrijwillig, en kon ik weer de hele tijd opletten. En dan ook nog de hele tijd fietsen. Het is echt dat ik fan ben van rokken anders had ik ze allemaal wel kunnen verbranden. Ja één en al liefde weer.

Maar toch liefde voor deze outfit. Ik had hem al langer klaar liggen maar toen was het weer te koud of had ik gym wat niet erg handig is met een panty. Maar aangezien ik gisteren een korte schooldag had leek het me wel een handige dag, uiteindelijk niet door de wind maar hé dat maakt niet uit.

Ik ben van plan om binnenkort nog weer eens een personal update te schrijven om jullie even in te lichten of ik het dagelijks bloggen vol houd (want school is killing me) en hoe het allemaal gaat (niks negatief!). Daarnaast zit ik telkens wat minder in mijn blog vibe merk ik maar het is alweer bijna herfstvakantie. Voor mij gaat het echt heel snel omdat ik volgende week nog school heb en dan een week lang stage op mijn oude basisschool en dan is het herfstvakantie. Ik merk nu dat ik echt aan het aftellen ben, oeps.

Liefs,


CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top