Personal Update || hair change


Hi y'all! Gisteren heb ik mijn haren weer eens veranderd, ditmaal iets meer dan normaal. Het leek me wel leuk om dit met jullie te delen in vorm van een personal update. Leggo!


Sinds de zomervakantie heb ik echt zoiets van ik wil een stuk van mijn haar af. Het zit me in de weg en ik vind het zo saai. Gisteren was het dan eindelijk zover. Voordat de kapster kwam had ik eerst haarverf gehaald want tja ik wou het ook graag weer een andere kleur. Je kunt de kleur niet super goed zien op de foto's maar het is redelijk bruin, tegen de donkere kant. Maar de kleur is niet heel erg van belang, er is namelijk een heel groot stuk van mijn haar af. Hoewel het eerst redelijk lang was is het nu een heel stuk korter. Ik heb het gedaan omdat ik heel benieuwd was hoe het stond, graag van dat lange haar af wou en omdat het gewoon best wel dood was.

Dus ja, mijn haar is weer eens anders. Why not?


Ondertussen is school ook bezig en ik kan het niet vaak genoeg herhalen, ik ben toe aan vakantie. Like geef me gewoon vakantie. Deze week heb ik mijn eerste twee toetsen gehad en om de één of andere magische manier heb ik een 7,9 voor wiskunde. Hoogste cijfer voor wiskunde ooit. Hihi. Volgende week heb ik geen toetsen maar de week daarop al wel weer, ugh. Ik raak nu al weer helemaal moe van school.

Maar ik was ook nog eens superblij deze week want het is eindelijk herfst. Het is s' ochtends weer echt koud als ik op de fiets stap en daar heb ik geen problemen mee. Nu nog wachten op het echte herfstweer en ik ben weer tevreden. Is het eigenlijk vreemd dat ik zin heb ik regen en kou?

Liefs,

CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top