personal update


Hi! Nu ik dit schrijf heb ik mijn eerste echte schooldag er alweer op zitten (donderdag) en ben ik alweer toe aan vakantie. Oké, ik heb eigenlijk maar drie uur les gehad maar alleen de gedachte aan school is vermoeiend. Maar vandaag nog eens een personal update!

Ugh, school. Ik heb zoveel boeken. Een paar uur voordat ik mijn boeken ging ophalen woensdag belde ik met een vriendin die maar iets van acht boeken had, verassing ik heb er zestien. Lekker kaften dus! Het verbaasde me een beetje dat ik überhaupt nog kon kaften omdat ik het sinds vorig jaar zelf doe maar het lukte gewoon. Vandaag had ik gelukkig een rustige begin dag met maatschappijleer, geschiedenis en maatschappijwetenschappen en hoefde ik maar weinig te doen. Alleen onze hele school is vernieuwd dus ik voel me een complete brugklasser, soms heb ik echt zoiets van waar the fuck is dat nou weer. Daarnaast is mijn kluisje ook nog eens een heel eind lopen. En om mijn leven nog beter te maken heb ik elke vrijdag van het eerste tot het achtste, gelukkig wel met een vijfenveertig minuten rooster. Dat is tot kwart over drie, ugh.

Ik wil dit weekend trouwens foto's gaan nemen voor een nieuwe outfit of the day! Ik heb er deze week wel tijd voor gehad alleen ik was telkens wat anders aan het doen, wat vaak niet erg nuttig was maar hé whatever.

Sinds een anderhalve week geleden ga ik ook naar de Basic Fit want dan doe ik toch nog iets sportiefs! Ik moet zeggen het bevalt me goed. Ik ga vooral met vriendinnen en het is eigenlijk best wel leuk. Sporten terwijl je een beetje kunt praten met elkaar. Dus tot nu toe bevalt het me erg goed. Ik ben nou niet echt heel sportief en kom wel helemaal bezweet weer thuis maar ik moet zeggen dat ik steeds meer liefde heb voor koud douchen. Iets wat ik eerder echt verafschuwde.

Het gaat ook weer wat beter met mijn Pokémon Go collectie nu ik weer in Nederland ben, op de camping waar ik stond waren namelijk geen Pokémon. Fijn. Heel fijn. Maar nu ik weer terug ben heb ik er alweer wat bij, yes. Alleen heb ik het probleem dat mijn Pokéballs een beetje snel op zijn.

Dan was dit het alweer! Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top