personal update


Hi y'all! Vandaag doe ik nog eens een personal update, niet dat er veel is gebeurd maar gewoon omdat ik het leuk vind om even gezellig te 'praten'. Laten we snel beginnen!

School is weer echt bezig. Nu ik dit schrijf heb ik mijn eerste wiskunde toets achter de rug en heb ik aankomende woensdag een Engelse toets en dan vrijdag een Nederlandse toets. Tijdens al deze toetsen, het zijn er ook echt zoveel al (prank), ben ik ook bezig met huiswerk. Dit is dan wel echt veel werk, bijvoorbeeld kunst iets waarbij ik telkens ontzettende lappen tekst moet samenvatten.  Maar ik begin alweer te wennen aan het schoolritme. Mijn week bestaat gewoon uit maandag tot vrijdag wachten op het weekend en dan in het weekend genieten van mijn rust en bezig zijn met school. Maar hey dat is wel genoeg over school want school interesseert toch niemand!

Ik had me opgegeven bij het expeditieteam bij mij op school, dit is een team wat naar een ontwikkelingsland gaat en daarvoor geld inzamelt en vervolgens daar de mensen gaat helpen. Ze bouwen een huis daar en geven een week lang les aan kinderen. Donderdag heb ik mijn gesprek gehad maar jammer genoeg ben ik het niet geworden! Ik baal echt wel erg want het leek me een ontzettend mooie ervaring!


Dan ben ik ook nog eens bezig met het solliciteren bij zoveel mogelijk winkels bij mij in de buurt. Ik ben echt geld nodig want ik heb besloten dat ik veel wil kopen. Het liefste een Macbook maar dat gaat hem niet worden, dan kan ik doorgaan met sparen tot mijn dertigste. Toch wil ik ook graag werken om toch eens ervaring op te doen! Ik heb nu gesolliciteerd bij verschillende plekken en hoop dat ik ergens word uitgekozen.

Maar nu wat anders, ik ga aankomende zaterdag mijn haren korter laten knippen. Ik twijfel (nog steeds) over tot waar precies maar het gaat sowieso een stuk korter. Afgelopen zomer was ik wel niet zo klaar met mijn lange haren en nu heb ik ook zoiets van ik wil het echt korter hebben. Het zit me gewoon vaak in de weg en ik wil weer eens wat nieuws. Ik denk dat ik het tot schouderlengte doe maar wel gewoon in laagjes. Daarnaast ga ik het ook nog weer een keer verven (geen idee wanneer precies) en dan ga ik waarschijnlijk voor een donkerbruine kleur! Geen idee hoezo deze kleur, maar nu ik er zo over denk vind ik het wel bij de winter en herfst passen.

Oh wat heerlijk trouwens dat het eindelijk weer kouder wordt! Dit is geen grap ik keek echt uit naar herfstweer en nu het weer een beetje in de buurt komt word ik weer helemaal gelukkig. Ik heb het zo gehad met het warme, benauwde zomerweer ugh.

Liefs,


CONVERSATION

2 reacties:

  1. Druk bezig geweest! Jammer dat je niet bij het expeditie team kon komen zeg! Ik was nog niet klaar met het lekkere zomerweer, maar de herfst heeft ook zulke mooie en leuke dingen :) Laat die herfst dus maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Ik baalde ook erg. En daarnaast kan ik niet wachten op de echte herfst!

      Verwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top