quotes.


Hi y'all! Een tijdje terug heb ik eens wat mooie quotes geplaatst die ik recent ben tegen gekomen. Vandaag doe ik dat opnieuw!

Ja joe. Weet je hoe handig dit zou zijn. Hoeveel je dan ook eet, je komt niet aan wanneer het gewicht er voor maar één keer af is gegaan. Dit is niet één of andere diepzinnige quote maar ik vond hem eigenlijk wel grappig. Daarom deel ik hem ook met jullie.



Toch even wat om over na te denken. Wanneer je ouder wordt dan vind je uit wie je echt bent. Dan realiseer je je ook dat de mensen die je al de tijd kende de dingen niet zo zien als jij doet. Dus je onthoud de herinneringen maar je vindt jezelf die verder gaat.

Think about it. Ik denk dat dit vooral van toepassing is wanneer je rond de vierde  / vijfde klas zit. Ik heb het gevoel namelijk dat ik mezelf steeds beter leer kennen en ik zit nu ook pas in de vierde. Dus ja, sorry maar ik denk niet dat dit al van toepassing is als je wat jonger bent.


De meeste meiden willen een sprookje, maar dat is niet wat ik wil. Ik wil iemand die me belachelijk maakt, die lacht om mijn (slechte) grappen. Iemand die echt een wedstrijd met me speelt en me niet laat winnen omdat ik een meisje ben. Ja, naar eens zonsondergang rijden is leuk maar duimworstelen is zoveel leuker.

Eigenlijk heeft het wel wat. Op Tumblr zie je vaak verhalen over meiden die een prins willen, een sprookje, terwijl je het eigenlijk veel leuker hebt met iemand die je echt lol kunt hebben. Het hoeft niet perfect te zijn en al helemaal geen sprookje. Zolang het maar op een sprookje lijkt voor jou.



REMEMBER THIS FOR THE REST OF YOUR MOTHERFUCKING LIFE!

Even serieus dit is zo belangrijk! Wees geen tweede keus maar een eerste keus. Dat verdien je namelijk.







Wanneer ik hier over na begin te denken dan ben ik wel weer even in gedachten verzonken. Het is natuurlijk steeds minder zo maar toch komt het nog best veel voor. Ik ga er niet te veel over zeggen maar ik ben wel benieuwd naar wat jullie denken van deze quote.


Karma is echt iets waar ik heilig in geloof. Wie goed doet komt goed tegemoet. Wie slecht doet komt slecht tegemoet. Ik meen het oprecht, er is weinig waar ik in geloof (bijvoorbeeld qua godsdienst) maar ik geloof wel in karma.

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top