SAVE OR KILL TAG


Hiiiii! Hier eens een nieuwe tag. Ik heb deze tag een paar keer voorbij zien komen en het leek me heel erg leuk om hem ook te doen. Het is de save or kill tag en ik heb zelf te opties bedacht, leggo!

De bedoeling van deze tag is dat ik ga kiezen over bepaalde voorwerpen en mensen tussen de opties save (redden) en kill (vermoorden). Ik ben niet echt een moordenaar maar in deze tag waarschijnlijk wel! Ik vind het in elk geval leuk om te doen en daarom ga ik nu ook echt beginnen.

1. Boeken
SAVE FOR SURE! Misschien ben ik één van de weinige mensen die nog leest in deze tijd, ik zie bijna niemand in mijn omgeving nog lezen, maar ik kan echt niet zonder boeken.

2. Auto's
Kijk dit vind ik lastiger want aan de ene kant interesseren auto's me echt helemaal niks maar het is toch wel een handig vervoersmiddel. Als treinen, vliegtuigen en bussen blijven bestaan mag van mij de auto wel weg in ruil dat al die vervoersmiddelen wat goedkoper worden. Dus dan toch kill. Dat is ook nog eens beter voor het milieu ;)

3. Musical.ly
KILL! Is dit sowieso uitleg nodig?
4. School
Ik kan mezelf niet geloven maar save want anders word ik zo dom dat het niet meer leuk is. Kijk als ik achttien ben en geslaagd ben mag school wel weg maar eerst moet ik toch nog heel wat slimmer worden.

5. Social media
Save. Ik kan echt niet zonder social media en dat meen ik vanuit de grond van mijn hart.

Oké ik ga het nu iets anders doen. Vanaf nu kies ik telkens tussen twee dingen, so leggooo.

6. Jurken of rokken?
Kijk met een rok en bijpassend topje kun je het eruit laten zien alsof je een jurk draagt, alleen ga ik jurken wel te erg missen. Maar ja, ik vind dan toch praktisch gezien dat ik beter voor de rok kan kiezen.

7. Apple of Samsung?De prijzen van Samsung en de producten van Apple! hihi.

8. Foundation of poeder?
Poeder! Want als je dan foundation draagt en het is bijvoorbeeld niet mat genoeg dan zie je er uit als een glimworm want je hebt geen poeder om het te fixen. Misschien is foundation wel beter maar je kunt redelijk hetzelfde doen met concealer en dan kun je het wel afpoederen. Dus sowieso poeder en ja hier heb ik goed over nagedacht.

9. Wiskunde of Engels?Engels sowieso! Ik vind een wereldtaal belangrijker voor wiskunde omdat ik eigenlijk nooit gebruik maak van wiskunde in mijn dagelijkse leven.

10. H&M of Primark?
Met veel twijfels ga ik voor de H&M omdat die kleding gewoon net kwalitatief beter is en dan maar wat duurder (ook al is de H&M helemaal niet duur). Vaak vind ik ook de kleding van de H&M wat mooier.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top