spotify update


Hi! Het is alweer een tijdje terug dat ik een Spotify update heb gedaan, dus toen ik behoorlijk wat songs toevoegde laatst leek het me wel om nog eens een Spotify update te doen. Leggo..


Heel veel is nog hetzelfde gebleven maar er is wel behoorlijk wat bijgekomen. Waaronder wat songs van 5 Seconds Of Summer, ik miste het lied Heartbreak Girl behoorlijk . Daarnaast vind ik de laatste tijd Shawn Mendes best wel goed, van hem heb ik de songs: Mercy en Treat You Better. Ik weet niet precies wanneer ik voor het laatste een Spotify Update deed dat misschien dat ik mezelf een beetje ga herhalen..

Ook een song die één van mijn faves is geworden is yes girl  van Bea Miller maar ook vind ik Heavydirtysoul van Twenty One Pilots, Idfc van Blackbear en Stone Cold van Demi Lovato erg mooi! De laatste tijd ben ik niet heel erg van de muziek die erg nieuw is merk ik wel. Ik val een beetje terug naar albums die dit jaar zijn uitgekomen zoals Sounds Good Feels Good en Get Weird.

Wat is jouw favoriete song op het moment? Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top