summer



Hi! Vandaag eens een paar outfit foto's en een beetje tekst. Waarom ook niet he?








Wat is het weer warm geweest afgelopen week. Ik kom waarschijnlijk erg zeurderig over maar ik ben echt klaar met die hitte. School is weer helemaal begonnen dus dan heb ik meer zoiets van laat het maar koud zijn anders verbrand ik levend in het klaslokaal. Maar afgelopen zaterdag was het weer zo'n warme dag, dus trok ik toch maar iets zomers aan. Eigenlijk heb ik me halverwege de dag weer omgekleed voor de kermis omdat ik daar wat later heen ga en omdat ik het vrij snel koud heb is een jurkje niet zo handig. Hihi.

Ondertussen heb ik niet heel veel moeten doen qua school, op teveel huiswerk na ugh, maar toch ben ik al moe naar een dag. Ach ja, ooit op een dag wen ik wel aan school. Ik denk dat die dag de laatste schooldag is trouwens.

Ik merk wel dat ik de laatste weken iets minder inspiratie heb voor het bloggen. Ik hoop dat dit binnenkort minder wordt maar anders komt het ook vast wel goed. Liefs,

CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top