tien dingen die ik haat


Yo! Vandaag eens tien dingen die ik haat, want waarom ook niet he?

1. Brugklassers (en tweede klassers)
Brugklassers irriteren me dood onder welke omstandigheden dan ook. Ze zijn vreselijk irritant omdat ze rennen door de school, gillen en weet ik veel wat voor stomme dingen ze nog meer doen. Ik irriteer me daar dood aan. Sorry aan elke brugklassers die dit leest, xx.

2. Kermis
Jongens even serieus, waarom zou je betalen voor iets wat je misselijk maakt? Kijk even heel eerlijk ik haat de kermis op het eten na (oliebollen oh my fucking god i love them so damn much) want ik heb niks met die attracties. Ik denk telkens dat dat ding van (bijvoorbeeld:) de booster losschiet of een ander iets losraakt. Ik ben vandaag (vrijdagavond) wel naar de kermis geweest omdat het gewoon gezellig is met vrienden en morgen ga ik ook wel weer. Maar toch, mij niet gezien in die attracties.

3. Zweet
Ik haat het om te zweten maar nog meer om de geur van zweet te ruiken. Bij sommige mensen is die geur zo duidelijk aanwezig dat ik er ziek van kan worden. Ielh serieus, iedereen blijf deo gebruiken en zorg voor hygiëne!

4. Dierenmishandeling
Ik kan hier echt niet over na denken because het is gewoon zielig as fuck en tja.

5. Insecten
Ik haat insecten. Voor spinnen en wespen ben ik doodsbang en andere insecten vind ik gewoon vet ranzig. Oh en muggen al helemaal like ga gewoon een eind weg want je hebt totaal geen nut. Kijk spinnen eten tenminste kleine insecten op wat weer helpt maar wat doen muggen voor nuttige dingen?

6. School
Ik haat school zo erg, het is zo saai en kost zoveel tijd. Weet je wat het is, dan zit je daar weer je tijd te verdoen door naar iemand te luisteren die denkt dat hij/zij slim is omdat die alles weet over zijn vak. Oké, je leert iets van school maar ik haat het nog steeds.

7. Basisschool relaties
"Ja we hebben al wel tien dagen!" Wauw, wat een prestatie! Dan is het weer uit en dan weer aan, ja ik was vroeger zelf al helemaal erg maar daar hebben we het niet over hihi.

8. Reclame
Ik haat reclame zo erg. Maakt niet uit waar; op televisie, YouTube, een blog of whatever het is gewoon te irritant voor woorden. Vooral van die nutteloze reclames die kunnen me gewoon echt dood vervelen.

9. Musical.ly
Alle groep acht kinderen die op Musical.ly in hun bikini staan, geloof mij maar daar krijg je geheid spijt van. Iedere keer als ik zoiets ziet heb ik zoiets van ugh, weer zo'n eentje.

10. Rijen
Ik heb zo'n hekel aan wachten omdat het in mijn eigen gewoon echt pure tijdsverspilling is. Ik bedoel maak bijvoorbeeld dan langere attracties want ik heb geen geduld voor rijen.. En dan heb je ook nog eens mensen die dan een speciale pas hebben waardoor ze voor mogen want ze hebben meer geld betaald, ugh. Wachten is tijdsverspilling en in rijen al helemaal.

Oké dat was al mijn haat weer voor vandaag, hihi. Liefs,

CONVERSATION

1 reacties:

  1. haha het enigste waar ik mij in kan vinden is zweet en dierenmishandeling! de rest heb ik al heeeeel lang niet meer mee te maken (middelbare school etc) dus maak ik mij niet echt druk om :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top