tien dingen die me blij maken


Hi! Laatst heb ik een blogpost geplaatst waarin ik jullie tien dingen vertelde die ik haat. Vandaag doe ik het tegenovergestelde, ik word eens wat positiever. Vandaar, tien dingen die ik leuk vind!

MAKE UP
Me likes make up a lot. Nee maar, ik kan echt blij worden als ik mijn make up doe (zonder haast) en het resultaat mooi is. Dan kan ik wel even blij in de spiegel kijken, haha. Daarnaast word ik er ook blij van als ik nieuwe make up heb gekocht en het ontzettend mooi is.

NIEUWE KLEDING
Ik vind het ontzettend leuk om te shoppen en om dan nieuwe kleding te dragen! Nu ik dit zo zeg heb ik echt weer zin om binnenkort te gaan shoppen want er staan nog een paar items op mijn wishlist. Ik wil bijvoorbeeld nog een wat wijdere broek en dan bedoel ik niet alleen dat het einde van de broekspijpen wijder worden maar in het algemeen.

MUZIEK
Wanneer ik een nieuwe artiest ontdek of een nieuw lied wat ik heel erg mooi vind kan ik daar ook echt blij van worden. Dit had ik een tijdje terug met het lied Idfc. van Blackbear. Ook het luisteren van muziek kan me blij maken, tenzij iemand me stoort terwijl ik midden in mijn favoriete song zit.

GEZELLIGHEID
Iets waar ik ontzettend blij van kan worden is een gezellige avond met vriendinnen. Als ik dan thuis kom dan heb ik echt zoiets van yes, dit was een leuke avond. Dat had ik dit weekend nog toen ik naar de kermis ging :)
EEN MOOIE FILM / BOEK
Films en boeken die ontzettend mooi zijn kunnen me echt blij zijn. Vooral bij boeken als het boek dan uit is ben ik altijd blij dat ik weer eens een mooi boek heb gelezen.

VEEL VRIJE TIJD
School is nog niet eens zolang bezig maar ik word alweer helemaal gelukkig als ik denk aan vakantie (die nog zover weg is) of aan weekend. Jongens het is nog maar maandag nu ik dit schrijf en ik ben alweer toe aan vakantie. Daarnaast wil ik te graag weer vakantie.
AMERICAN HORROR STORY
GUYS HET BEGINT BIJNA WEER! Ik heb serieus zoveel zin in seizoen zes, het lijkt me dat dit een wat enger seizoen word en dat vind ik echt heel leuk. Alleen ik heb serieus nog geen idee waar het over gaat. Ik hoop trouwens dat er ooit een seizoen komt met als onderwerp gevangenis.
BLOGGEN
Ik heb ontzettend veel plezier aan het bloggen! En als ik dan ook positieve reacties krijg is mijn dag al een stuk beter. Ook kan ik er erg blij van worden als het goed gaat met het bloggen, bijvoorbeeld als ik veel inspiratie heb of als de foto's mooi zijn gelukt.

GOEDE CIJFERS
Eigenlijk stom maar een goed cijfer kan mijn humeur zeker weten goed verbeteren. Het is gewoon fijn om te zien dat al je harde (gok)werk wordt beloond.

ETEN
Ja joe wie wordt hier nou niet blij van? Geef me eten en je kunt veilig tegen me praten. Wanneer ik honger heb ben ik ook eerder chagrijnig, oeps. Maar ja, vooral ijs maakt me erg gelukkig. Of friet. Of pizza. Of pannenkoeken. Eigenlijk bijna al het (lekkere) eten wel.

Nou ben ik wel benieuwd wat jou blij maakt? Liefs,

CONVERSATION

3 reacties:

  1. Eten, haha! En een grappige film is ook altijd leuk om te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Nergens, behalve als je me binnenkort trakteert op mac xx

      Verwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top