ABC-INTERNET TAG


hi y'all!
Het is alweer een tijdje terug dat ik een tag heb ingevuld.. Nu vind ik het persoonlijk nog wel lastig om een leuke tag te vinden of te verzinnen. Maar vandaag kwam ik de ABC-Internet tag tegen die me erg leuk leek om in te vullen..

De bedoeling van de tag is dat je bij elke letter een website zet, nou zag ik bij de versie van Lindsay dat het ook iets anders kon. Niet alleen websites maar ook andere internetactiviteiten. Maar laten we snel beginnen!

A :  A G A I N S T  T H E  G R A I N
Een blog die ik echt nog volg is de blog Against The Grain! Ik volg deze blog omdat er echt ontzettend mooie foto's op staan maar ook omdat ik de inhoud van de blogs altijd erg leuk vind om te lezen. Het is een blog die me blijft boeien en waarbij ik telkens op een nieuwe blogpost wacht.

B : B L O G G E R
Sinds ik blog werk ik al met blogger, nou moet ik zeggen dat ik eenmalig Wordpress heb geprobeerd maar hier absoluut geen fan van was. Blogger werkt zo simpel dat volgens mij iedereen er mee kan werken en je kunt alsnog (bijna) alles doen wat je maar wilt. Ik zelf vind Blogger oprecht fijn en ik ben blij dat ik heb gekozen voor Blogger als mijn online platform.

C :    . C O M
De meeste sites die ik bezoek zijn online webshops, voornamelijk van winkels die hier niet in de buurt zitten. Misschien dat er een paar in Amsterdam zitten maar dan stopt het ook. Vandaar eindigen ze meestal ook op .com. Misschien een beetje slecht deze maar ik bezoek geen sites die beginnen met een C en ik weet er nou ook niet echt internetactiviteiten mee.

D :  D O W N L O A D  V A N   Y O U T U B E . C O M
Het komt steeds minder voor maar wanneer ik een mooie video tegenkom op YouTube dan download ik hem graag. Dat ik hem niet vergeet maar toen ik nog veel video edits maakte gebruikte ik deze site erg veel.

E :  E N G E L S
Ik kijk heel graag naar YouTube video's en ik kijk ondertussen steeds vaker naar Engelse video's. Daarnaast vind ik dat door het internet mijn Engels wel echt verbeterd is.

F :  F A C E B O O K
Ik moet zeggen sinds ik mijn blogposten op Facebook merk ik wel een duidelijke verbetering qua pageviews. Daarnaast zit ik steeds meer op Facebook ook al vind ik het soms echt de grootste onzin.

G :  G M A I L
Gmail is echt iets waar ik heel erg veel mee werk. Mijn blog staat bijvoorbeeld op mijn Gmail maar eigenlijk staat bijna alles wel op mijn Gmail. Als ik foto's maak via mijn telefoon komt het vaak voor dat ik ze daarna even naar mezelf mail, maar ook als ik OOTD foto's heb gemaakt en ik wil er één op Instagram zetten.. Ik gebruik echt voor al het mailen Gmail.

H :  H & M
Nog een online shop waar ik heel veel op zit is die van de H&M, om gewoon even te kijken af en toe.

I :  I N S T A G R A M
Ja Instagram is op dit moment echt één van mijn favoriete apps. Ik vind het steeds leuker om vaak wat op Instagram te zetten en ik merk wel dat ik echt probeer om een zo mooi mogelijk feed te hebben. Daarnaast volg ik allemaal leuke accounts en als ik me verveel zit ik vaak op Instagram mijn tijd te verdoen.

J :  J I A M I
Vroeger volgde ik haar blog Lifesplash en nu kijk ik nog ontzettend vaak als er al wat nieuws op haar blog staat. Dan moet ik wel zeggen dat ik het zo oprecht jammer vind dat haar blog geen Lifesplash meer heet, ik vond dat vroeger (en nu nog) zo'n gave naam. In elk geval is Jiami één van de bloggers die ik veel volg en waar ik vooral heel van inspiratie door krijg. Bijvoorbeeld door haar outfits, serieus alles staat haar.

K :  K R I T I S C H
Ik moet zeggen dat ik steeds kritischer word qua welke foto's ik gebruik op mijn blog en ook over ideeën voor mijn blog. Vooral mijn layout is iets waar ik heel kritisch naar kijk..

L :  L I S A N N E  L E E F T
Hoewel ik nu niet meer zoveel op de blog van Lisanne zit was het vroeger een blog waar ik veel op zat. Ik kon geen genoeg krijgen van alle blogtips die ze deelde en probeerde ze telkens braaf zo goed mogelijk op te volgen. Uiteindelijk heb ik echt heel erg veel gehad aan haar tips.

M :  M A S C H A   & M E M E S
Ik moet zeggen dat ik niet echt een grote fan ben van Mascha maar vroeger keek ik ontzettend veel naar haar video's op YouTube. Ook was zij altijd toch wel een beetje een voorbeeld voor mij omdat ze zo goed was in haar make up doen.
Ik hou oprecht zoveel van memes. Ik kan er steeds meer om lachen en bekijk er dan ook echt veel wanneer ik me verveel of als ik ze tegenkom.

N :  N I E N K E B L O G T
Hoe leuk is het om ook even over mezelf te praten, hihi. Mijn eigen blog is natuurlijk erg belangrijk voor me en hoort dan ook echt in in dit rijtje thuis met sites. Ik blog ondertussen al anderhalf jaar (als het nog niet langer is) en ik vind het zo leuk.

O :  O N L I N E
Ik ben zo verschrikkelijk vaak online. Op Whatsapp bijvoorbeeld: het komt vaker voor dat ik binnen de zelfde minuut nog reageer wanneer iemand me appt dan dat ik een uur wacht met reageren. Ik ben altijd erg nieuwsgierig naar wat diegene heeft.

P :  P O K E H U N T R
Sinds ik Pokémon Go speel probeer ik natuurlijk zoveel mogelijk Pokémon te vinden. Een site die me daar veel mee heeft geholpen is Pokéhuntr. Volgens mij ligt hij er nu alweer uit maar toch was het een fijne site.



Q :  Q U I Z L E T
Sinds WRTS een betaalde site wordt leer ik met behulp van Quizlet. Ik moet zeggen dat het eigenlijk even fijn werkt als WRTS en daarnaast ben ik blij dat Quizlet wel gewoon gratis is.

R :  R E S P E C T
Ik krijg steeds meer respect voor alle bloggers, hoewel ik voorheen altijd zoiets had van ach het is niet zo heel veel werk merk ik elke keer weer dat ik dat vreselijk onderschat heb ooit.

S :  S O J U U L
Vroeger heette het Nailnerdjesss (als ik me niet vergis!) en keek ik daar al dagelijks op maar ondertussen is de blognaam van Julia veranderd naar So Juul. En daarnaast ben ik nu ook al een tijdje gastblogger van Julia. Terwijl het vroeger echt een blog was waar ik dagelijks op zat om nieuwe, maar ook oude blogposten te lezen, is het nu een blog waarvoor ik een gastblogger ben. Best wel leuk, haha.

T :  T E S K E  &  T W I T T E R
Ik was echt een grote fan van Teske, niet alleen van haar blog maar ook van haar YouTube. Ondertussen is Teske nogal verandert maar in haar blogposten vind ik haar positief verandert. Ze schrijft blogposten die heel eigen zijn en die ik altijd met interesse lees.
Iets waar ik echt heel veel op zit is Twitter. Ik tweet eigenlijk amper wat maar ik vind het ontzettend leuk om allemaal random tweets te lezen. Daarnaast heb ik ook nog andere leuke blogs gevonden via Twitter.

U :  U R E N
Sinds ik blog is mijn internet verslaving alleen maar erger geworden. Per dag zit ik echt uren op internet..

V :  V E R A C A M I L L A
Een YouTuber waar ik nog veel naar kijk is Vera. Vooral haar Likes / Dislikes video en de First Impressions. Vera is echt een YouTuber die ik heel erg leuk vind.

W :  W A T T P A D
Wattpad is een site waarop je verhalen kunt schrijven en delen met anderen. Ik was hier vroeger echt verslaafd aan en ik blijf het leuk vinden om verhalen te schrijven op Wattpad. Ook al schrijf ik niet meer ik blijf veel lezen via Wattpad. Misschien dat ik later dit jaar weer begin met schrijven.

X :  XXX
Ik vind dit nog de slechtste tot nu toe maar ik heb echt niks met de X in mijn webgeschiedenis of wat dan ook. Dus de bekende xxx die je leest als kusjes. Lmao.

Y :  Y O U T U B E
Iets waar ik maar geen genoeg van krijg is YouTube, letterlijk alles staat er op. Ik kijk vooral s' avonds als ik in bed lig heel erg graag naar YouTube video's.

Z :  Z W E E D S E   S T Y L E
Ik vind de style van verschillende Zweedse bloggers heel mooi. Niet alleen de kledingstijl maar ook de rest, het is altijd zo mooi clean en rustig. 

Dan was dit de ABC-Internet Tag! Ik vond hem erg leuk om in te vullen. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top