Blackbear


Hi y'all! Het is ondertussen alweer even geleden toen ik voor het eerst de muziek van Blackbear hoorde. Ik heb al meerdere keren kort iets gezegd over Blackbear maar nu heb ik echt zoiets van oké, ik heb over verschillende artiesten geschreven en Blackbear verdient dat ook. Dus, mijn nieuwe favoriete artiest, Blackbear!

Het begon met de eerste keer dat ik eens mijn Weekly Discover luisterde op Spotify. Dit bleek een verstandige keuze te zijn want nadat ik veel muziek had toegevoegd hoorde ik het lied Idfc van Blackbear. Soms heb je eens dat je een lied hoort en gewoon pats boem je nieuwe favoriete lied gevonden hebt.. Dat was precies wat ik had met Idfc. Ondertussen luister ik er nog erg veel naar en heb ik ook de acoustische versie ontdekt (dik oorgasme, snap je hem?). Toch heeft het een tijdje geduurd voordat ik verder naar zijn muziek ging luisteren..


Nou ben ik er laatst achtergekomen dat niet al zijn muziek op Spotify staat (huilen), gelukkig kun je echt alles luisteren op YouTube! Ik heb mijn favoriete album hierboven gezet, een album wat gelukkig wel op Spotify staat. En omdat ik de acoustische versie echt geweldig vind heb ik die hieronder gezet. Ik meen oprecht, vind even je tijd en luister hier naar want het is echt goed voor je oren.


Kijk Blackbear is één van de weinige artiesten die ik oprecht origineel vind. Ik heb verschillende reacties gelezen op YouTube van waarom is hij niet zo ontzettend bekend als hij verdient? En dan zie ik reacties van: het is beter zo want dan komt er niet het standaard fangirl gedoe; ja ik was de eerste fan en al dat gezeik. Kijk ik wil wel dat die echt doorbreekt maar gelieve zonder al dat fangirl gedoe. Deze muziek moet gewoon echt blijven zoals het nu is.

Blackbear is oprecht één van de artiesten die alles heeft in zijn songs: de muziek, de zang en ook de lyrics. Het klopt gewoon allemaal. Ik vind zijn muziek ook ontzettend creatief omdat er soms een heel kort tekstfragment inzit of het een net iets andere melodie heeft. Ik vind zijn laatste EP naam ook erg creatief, Drink Bleach. Serieus ik kan echt lachen omdat soort dingen.



Hierboven dan het lied wat ik nog steeds ontzettend vaak luister en waardoor ik Blackbear ook heb ontdekt: Idfc (I Don't Fucking Care).

Ik ben eigenlijk heel benieuwd wat jullie van Blackbear vinden. Laat het me vooral weten! Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top