Enschede Wishlist


Hi! Binnenkort ga ik weer naar Enschede om nieuwe kleding te kopen en het leek me wel leuk om nog eens een wishlist hiervoor te maken. Dan weet ik ook wat beter waar ik allemaal naar moet zoeken, mezelf kennende vergeet ik dat zo, en ik vind het altijd wel leuk om te maken! Leggoo.

Ik kwam deze trui tegen op de site van de Zara en i like it very much. Kijk ik kan niet echt voorspellen wat ze in de winkel hebben en wat niet maar ik hoop dat ze deze trui er hebben hangen. Of truien die hier op lijken want ik wil meer warme truien en toevallig is dit de eerste die ik zag en ik vind hem ook nog eens heel erg leuk!

Twee warme truien die ik best wel in mijn kast wil hebben. Deze twee komen beiden van de H&M. De roze is een wat kortere (maar geen crop top) sweater en de andere is een wollen trui. Ik vind beiden heel erg leuk. 

Ik wil nog graag zo'n soort sweater omdat ik gewoon echt heel graag veel warme kleding wil. Daarnaast vind ik dit soort sweaters echt heel fijn omdat ze vaak gewoon heel erg warm zijn en ook nog eens fijn zitten. Deze komt van de New Yorker!



Sinds wanneer heeft Primark een site waarop je hun producten kunt zien? Nou ja, nu in elk geval. Ik ben een beetje aan het rondkijken op het moment en ik ben net deze tegen gekomen. Dit is een geruite bomberjack. Ik vind hem heel erg gaaf al moet ik toch even kijken hoe die nou precies staat voordat ik hem ook echt koop. Daarnaast is die er misschien wel niet eens in de Primark waar ik heen ga.








Ik wil weer wat make up gaan testen van de Primark. Ik wil ook graag een primer halen maar toen ik deze opzocht op hun site kwam ik ook meer make up producten tegen waaronder deze lippenstift. Primark omschrijft het als een donkerpaarse kleur en ik ben er eigenlijk wel heel erg benieuwd naar!

Waar ik ook nog naar ga kijken is een primer en een goedkoop paar schoenen. Ik hoop dat ik morgen de shoplog al online kan hebben staan, ik ga in elk geval mijn best doen! Liefs,


CONVERSATION

1 reacties:

  1. Fijne items! Ben gister naar de Primark geweest en zag dat ze er ook van die soort croptop sweaters hadden, dus daar zou je hem ook kunnen vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top