FAVORIETE FASTFOOD | Favorite Five

Hi y'all! Jongens als er iets is waar ik een grote liefde voor heb is het wel eten en dan al helemaal fastfood. De McDonalds is zeker geen onbekende plek voor mij. Vandaag, in de nieuwe Favorite Five, vertel ik jullie mijn vijf favoriete soorten fastfood op het moment. Leggoo!

FRAMBOOS & WITTE CHOCOLA ICED FRAPPÉ
Ik heb één en al liefde voor de nieuwste ijskoffie (iced frappé) bij de McDonalds. Ik ben geen super grote koffie fan, op ijskoffie na, en dit is sowieso toch één van mijn favorieten. Hoewel ik eerder echt fan was van de caramel ijskoffie koop ik alleen nog maar de nieuwe versie.

MCFLURRY STROOPWAFEL
Geachte McDonalds, waarom hebben jullie deze weg gedaan? Dit was mijn grote favoriet, like haal het terug.Ik had vroeger echt al direct een grote liefde voor bijna alle McFlurry's en sinds stroopwafel er is had ik al helemaal een extreem grote liefde. Maar ja, alles is vervangen voor onzin die je zelf moet samenstellen. Jongens haal in elk geval stroopwafel terug want ik heb geen McFlurry gehad sinds dat nieuwe gedoe.

DISCODEL
Dit is niet perse één van mijn favoriete fastfood producten maar het is wel bijzonder. Ik heb het één keer gehad en ik moet zeggen dat het me opzich wel smaakte ook al is het een beetje apart. Een discodel bestaat uit een frikandel met mayonaise en discodip. Ja, discodip. Als ik jou was zal ik het gewoon ééns proberen, het is best lekker namelijk.

PANNENKOEKEN
Ja, mijn absolute lievelingseten is toch echt pannenkoeken. Ik hou gewoon van wat zoeter eten en vooral de zelfgebakken ( ja, uit een pakje is ook wel lekker maar niks boven zelfgebakken) pannenkoeken smaken me elke keer weer heerlijk. Ik heb ze bij mijn oma altijd met appel wat ook echt heerlijk is. Afgelopen zondag was ik in een pannenkoekenrestaurant waar ik een pannenkoek had met banketbakkersroom, karamel, poedersuiker, hazelnoten en ijs. Het smaakte me ook erg goed!

FRIET
Ja, ik hou gewoon echt heel erg van friet. Het is zeker één van mijn favoriete soorten fastfood ook al is het standaard. Uit de oven of frituurpan blijf ik het lekkerste vinden, ook al hebben wij thuis een airfryer.

Dan zijn dit mijn favorieten! Liefs,

CONVERSATION

1 reacties:

  1. mmmm nu heb ik heel veel zin in lekkers haha! Pannenkoeken met appel zijn zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top