foto's + wat gelul :)


hi y'all!
Omdat ik dit weekend een beetje in tijdsnood zit qua bloggen en toch iets online wil zetten, vandaar deel ik met jullie foto's die ik ooit heb genomen en die ik oprecht mooi vind. Ik wou het sowieso al eens doen dus ja, waarom niet nu? Prank uiteindelijk zijn het wat foto's geworden met een korte personal update erbij.



Tja, waarom geen drie foto's van lippenstift? Ik vind het allemaal mooie foto's in elk geval.. Ik heb soms echt van die foto's waar ik niet tevreden over ben en heel af en toe heb ik van die foto's waar ik juist echt tevreden over ben, zie hier het resultaat.

Maar om het toch nog even iets beter te maken zodat dit artikel niet één en al gelul is.. Ik heb vandaag (zaterdag) vanaf elf uur tot vijf uur gewerkt, toen kwam ik thuis en heb ik gegeten. Vanaf zes uur / half zeven heb ik gewerkt aan mijn kunstsamenvatting en rond negen uur was ik eindelijk klaar. School is killing me. Morgen (aka vandaag) ga ik ook weer lekker de hele dag bezig, help me.

Liefs!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top