GASTBLOGGER GEZOCHT !



 H I   G U Y S

Ik heb hier best lang over nagedacht maar ik vind het dagelijks bloggen steeds lastig worden, daarom heb ik besloten om toch een gastblogger te zoeken. Ik heb niet echt het gevoel dat veel mensen zich hiervoor opgeven, ik heb het eens eerder geprobeerd namelijk maar ja. Toch wil ik het weer eens proberen. Heb je interesse lees dan snel verder!


Het is heel simpel, ik zoek iemand die één keer in de week een gastblog kan schrijven. Het maakt niet uit waarover, oké ik heb wel een paar grenzen zoals het feit dat ik geen reclame op mijn blog hoef en ook geen zin heb in blogposten waar ik het niet mee eens ben (over onderwerpen zoals discriminatie), ik moet er dus wel achter staan maar hier ben ik absoluut niet moeilijk in. Je mag wat mij betreft zelf kiezen op welke dag dit wordt zolang je het maar de avond van ten voren voor 19:00 naar me mailt. Meer details (over bijvoorbeeld te foto’s komen later wel).

Wat moet je doen? Wil je gastbloggen voor mij blog stuur dan een mail naar nienkegarritsen@gmail.com waarin je het volgende vertelt:
• Hoe oud ben je?
• Waarom wil je graag gastblogger worden, let op dit hoeft geen vijfhonderd woorden lang te zijn.
• Blog jezelf ook, zo ja stuur me ook even een linkje.
• Blog je niet stuur dan even een gastblog op (die mag je later ook gewoon nog een keer insturen) met foto’s!

Ik hoop oprecht dat er iemand is die gastblogger wil worden omdat het mij iets beter uit zal komen qua tijdsindeling. Ik probeer zo snel mogelijk iemand uit te kiezen en diegene stuur ik dan een mailtje, zijn er meer mensen die het dan niet worden dan zal ik dezen ook een mailtje sturen. Ik zou zeggen geef je snel op, hihi.

Liefs!

CONVERSATION

4 reacties:

  1. Leuk dat je iemand zoekt! Ik heb het zelf ook druk dus gastblogger zijn zit er voor mij niet in. Maar stel je vind niemand: je hoeft niet op bepaalde tijden een bericht online te zetten als je er zelf eigenlijk de tijd niet voor hebt, niemand verplicht jou dat! ;) Het is belangrijk dat je het zelf ook nog leuk vind om tijd te maken voor je blog en niet iets online zet omdat je vind dat dit moet :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk! Ik probeer het altijd toch wel omdat ik er zelf meer plezier uithaal om toch te kijken als het me elke dag lukt.. Maar gelijk heb je, wanneer ik geen zin heb doe ik het ook niet!

      Verwijderen
  2. Precies wat Marion zegt: je hoeft echt niet perse elke dag een post online te zetten! (alleen je dat zelf heeeel leuk vindt natuurlijk!) Ik heb er zelf ook minder tijd voor, dus plaats alleen een artikel wanneer ik zin heb en de kwaliteit goed is :) Succes in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig vind ik het heel leuk ;) Maar gelijk heb je, heb ik geen zin dan doe ik het ook niet!

      Verwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top