guilty pleasure • tag


H I   G U Y S!
Het leek me eigenlijk nog wel leuk om eens een tag te gaan doen.. Dus vandaar, hier komt de guilty pleasure tag! Er komen allemaal verschillende onderwerpen voorbij waarbij ik mijn guilty pleasure met jullie deel..



F I L M : Oké dit moet dan wel de Starving Games zijn, het is oprecht zo slecht qua humor dat ik er helemaal stuk om kan gaan. Hoe Peeta de taarten decoreert betekend dat zijn camouflage gewoon letterlijk een taart is, het zijn allemaal flauwe grappen waar je eigenlijk niet zo hard om hoort te lachen maar toch lach ik me er kapot om.

M U Z I E K : Een lied wat ik heel mooi blijft vinden door de tekst is toch Treat You Better van Shawn Mendes, hoewel het eigenlijk niet echt mijn muziekstijl is..

S N A C K : Ik denk dat dit gewoon het eigenlijk veel te zoute friet van de McDonalds is.. Ik weet niet waarom ik het nog eet aangezien ik er eigenlijk alleen maar dorst van krijg en het best prijzig is voor zo'n kleine portie maar hé ik eet het nog steeds.

A C T I V I T E I T : Fanfictie lezen.. Laten we er niet te veel over praten.

B E L A C H E L I J K E   A A N K O O P : Belachelijk hoeft het niet te zijn maar ik heb vaak zat een lippenstift gekocht die ik dan eigenlijk niet zo mooi vond en ik hem nu nog amper draag. Eigenlijk gewoon niet. Dus ja, niet belachelijk maar wel zwaar nutteloos.

C E L E B R I T Y   C R U S H : Ik weet niet wat het is maar ik blijf Evan Peters best wel schattig vinden, vooral in American Horror Story: Murder House. Maar ook vind ik Troye Sivan best behoorlijk schattig allen niet knap, same voor Thomas Brodie-Sangster.

O U T F I T : Oh mijn (inmiddels behoorlijk versleten) jogging broek met of een warme trui of een t-shirt en warme sokken, vaak ook nog eens twee verschillende sokken.

Ik was even aan het googelen op guilty pleasure en toen kwam ik deze quote tegen, ik moest hem toch wel even benoemen.. "I don't believe in guilty pleasures. If you enjoy something, you don't have to feel guilty about it." Wow.

Liefs,

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Haha, leuke quote. Ik loop er soms ook achterlijk bij hoor, wijde joggingsbroek, trui en fluffy sokken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top