L'Oreal Mega Volume Miss Hippie • Review


Hi! Deze week was er een leuke aanbieding bij de Etos qua mascara. Twee voor de prijs van één, ik vroeg mijn moeder en zusje om er één voor me mee te nemen. Uiteindelijk had ik deze op mijn kamer liggen, vandaag vertel ik er meer over!


Een aparte vorm heeft de mascara, hij is niet rond zoals de meesten zijn maar uitlopend. Het begint onderaan smal en wordt steeds wat breder. Verder je zie de kleuren zwart en oranje terug in de verpakking. Het is een simpele verpakking wat ik persoonlijk mooi vind.

De borstel is redelijk dun en heeft geen bochten of hoeken zoals sommige mascara's wel eens hebben.



De mascara werkt erg fijn. De mascara brengt makkelijk aan en omdat de borstel niet erg groot is schiet ik niet erg snel uit. Hij werkt dus ook heel erg netjes.

De mascara belooft veel volume en ik moet zeggen dat die de belofte waar maakt. Toen ik hem aanbracht vond ik hem direct al erg fijn werken en zag ik duidelijk verschil. Hij maakt je wimpers veel donkerder en langer. Ik vind hem echt ontzettend goed werken!


Oké dit is een foto van mijn oog met de mascara op. Ik heb niet heel veel mascara op en ben half verblind door de flits toen ik deze foto maakte. Je ziet wel dat de mascara echt goed werkt ook al heb ik niet al te veel gebruikt. Even serieus ik heb drie / vier keer de flits fel in mijn oog gehad dus je kunt wel zeggen rip mijn oog. Ik zie nu ook dat ik mijn wenkbrauwen weer eens moet doen, hihi.
De mascara blijft goed zitten door de dag door en ik zie weinig verschil met vanochtend toen ik heb op deed en nu s' avonds. Zeker positief dus! Op de foto zie je het erg goed, je ziet amper klonten.

Ik ben heel erg positief over deze mascara en raad hem je zeker aan! Ik heb hem van de Etos voor 9.99. Liefs,


CONVERSATION

1 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top