MAKE UP | Favorite Five


Hi! Voor vandaag heb ik weer een nieuwe five favorites, ditmaal make up producten.. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk verschillende producten te kiezen die een goede kwaliteit hebben, er mooi uit zien en die ook erg mooi zitten. Laten we snel beginnen!

H E M A     F O U N D A T I O N
 Ik moet zeggen dat ik niet veel verschillende foundations heb gebruikt maar als er een foundation is die ik echt heel fijn vind deze ik het zeker deze! Hema heeft wel vaker echt goede make up voor een mooie prijs en foundation is daar een heel goed voorbeeld van. Hij is ongeveer 3 / 4 euro en gaat best wel lang mee. Ik draag hem zelf (bijna) elke dag en je kunt er echt wel een tijdje mee.


C A T R I C E    H I G H L I G H T E R

Ik hou van deze highlighter, echt waar. Als ik maar één make up product zou kunnen redden wanneer mijn kamer in de fik vliegt dan kies ik voor deze highlighter. Het was best wel een koopje voor zo'n goede highlighter, 5 euro. Hij geeft een hele subtiele glans maar hoe vaker hij gebruikt hoe meer poeder er echt vanaf komt. Hij wordt dus eigenlijk steeds beter.

M A X   &    M O R E    E Y E S H A D O W
Een oogschaduw pallet met heel veel kleuren erin en ook nog eens goedkoop. Dit is zeker een van mijn favoriete oogschaduw palletten. Er zitten vooral veel basiskleuren in maar soms wisselt het eens en heb je er ook een goede rode kleur in zitten. Verder is het pigment eigenlijk wel goed en werkt de oogschaduw fijn.

N Y C    M A S C A R A
 Eigenlijk is hij al zo goed als op maar omdat ik de borstel echt heel fijn vind gebruik ik de mascara nog wel. Het is de laatste en eerste stap in mijn mascara routine om even met deze borstel over mijn wimpers heen te gaan. Hij zorgt ervoor dat de wimpers niet zo aan elkaar kleven en dat ze dus uit elkaar zitten. Het product zelf was ook erg fijn en bleef lang zitten!

E S S E N C E    C O N C E A L E R

Ondertussen heb ik al veel verschillende concealers gebruikt en toch kom ik telkens terug bij deze. Het is gewoon een heel fijn product. De concealer werkt goed en heeft een goede dekking. Daarnaast vind ik een vloeibare concealer toch het fijnste werken en deze gaat op zich redelijk lang mee. Er zit namelijk behoorlijk wat in.

Liefs,

CONVERSATION

3 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top