music quotes.


hi guys! Vandaag wil ik eens wat nieuws doen.. erg veel quotes delen met jullie die ik heb gevonden in songteksten. Ik heb wat afbeeldingen bewerkt met dit soort quotes en ik heb er ook bij vermeld van welke song en artiest ze komen. Ik vind de laatste tijd heel veel quotes in een songtekst en heb dan echt zo iets van ja, dit maakt het lied gewoon af. Vandaag deel ik er wat met jullie!



Misschien is het verstandig om niet te veel hieronder te zetten qua tekst. Dit zijn allemaal quotes uit verschillende songs die mij heel erg aanspreken. Ik vind dat ze stuk voor stuk ook een goed punt hebben. Denk eens na over één van deze quotes of over ze allemaal, er zit er vast wel één bij waarbij je zoiets hebt van dat klopt.

Ik weet niet hoe jullie zulk soort blogposts vinden, misschien dat ik het binnenkort nog eens doe maar laat me vooral vinden wat jij ervan vindt. Ik ben benieuwd.

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top