oktober goals


Hi guys! Ook al is oktober alweer een tijdje begonnen ik wilde toch nog graag mijn oktober goals met jullie delen. Ditmaal heb ik wel een paar goeden, hoewel het jammer genoeg veel met school te maken heeft..

S C H O O L
Volgens mij begint mijn toetsweek op 2 november en je snapt wel wie weken van ten voren bezig is met de toetsweek. Ik. Vandaag ga ik er dan ook echt aan beginnen.. Ik ga sowieso de hele herfstvakantie goed bezig met school zodat ik goed voorbereid ben op de toetsweek.

B L O G G E N
Ik heb de hele week echt laat achter mijn laptop gezeten zodat ik nog een blogpost had voor de volgende dag. Dit lukt maar net alleen is mijn inspiratie op het moment echt nul. Nu is het zo dat ik wel vaker eens een dipje heb met het bloggen dus het is niet een heel groot drama alleen hoop ik dat ik er snel weer vanaf ben. Daarnaast wil ik wel tijdens de toetsweek blijven bloggen maar ik weet nog niet als dit wel helemaal lukt. Ach ja, we zullen zien.

 V E R S L A G E N     M A K E N
Ik moet nog twee verslagen maken voor school, het vak ckv vraagt nogal wat. Ik was van plan om dit zo snel mogelijk af te ronden zodat ik ervan af ben. Ik moet een verslag maken over een kunstwerk (of beeld??) en ook nog over een show waar ik ben geweest. Hoe leuk!? Het leukste is dat het ook een keer af moet zijn en dat ik voor in mei mijn verslag over stage af moet hebben. Hoewel dat nog langer niet zover is lijkt het me verstandig om het verslag binnenkort te maken want nu weet ik alles nog goed.

S L A P E N
Vooral aankomende week wil ik wat meer slapen.. Laatste weken was ik ontzettend moe en ik ben het moe om moe te zijn. Wauw wat een zin. Ik wil in elk geval zorgen dat ik iets meer slaap heb en daar is de herfstvakantie ideaal voor. En al ben ik vroeg wakker, deze week kan ik lekker blijven liggen.

F O T O ' S     M A K E N
Het is alweer een tijdje geleden dat ik echt foto's heb gemaakt van wat me interesseert. Heel af en toe heb ik eens een paar foto's gemaakt voor reviews maar ik wil graag weer een voorraadje hebben. Dus dat wordt binnenkort lekker foto's maken.


Wat normaal gesproken ook op de lijst staat is een baan vinden maar jongens, dit is eindelijk niet meer van toepassing omdat ik een baan heb. Eindelijk. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top