outfit of the day • twenty-nine


Hi y'all! Vandaag eens een outfit of the day waar wel een heel klein beetje kleur in zit. Normaal gesproken draag ik volgens mij amper kleur maar vandaag wel twee gekleurde items ;) In elk geval een nieuwe outfit of the day! Benieuwd? Lees snel verder..


Leren jasje • Only
Shirt • H&M
Broek • H&M
Schoenen • New Yorker

Eigenlijk begint mijn vakantie al een beetje ondertussen.. Vanaf maandag tot vrijdag loop ik stage bij mijn oude basisschool en dan begint de vakantie. Maar jammer genoeg moet ik zoveel gaan leren want toetsweek komt er alweer aan. Great.

Ik ben van plan om binnenkort een review online te zetten van de lippenstift die ik nu draag. Hij is van de Primark trouwens! Ik zit een beetje te twijfelen om alleen de lippenstift te reviewen of al mijn Primark make up items, alleen weet ik dan niet als het niet iets te negatief word. Waarschijnlijk hou ik het gewoon op de lippenstift, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.

Eigenlijk heb ik niet heel erg veel te vertellen, beetje stom maar oké. 

Liefs,
Nienke

CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top