outfit of the day • thirty

Hi y'all! Voor vandaag heb ik weer eens een outfit of the day. Het is best wel simpel maar ik vond het wel leuk om weer eens een outfit of the day te doen!







Ik moet zeggen dat ik het in de ochtend behoorlijk koud had en daarom besloot om me extreem warm aan te kleden. Daarna ben ik samen met mijn zusje even op pad te gaan om wat foto's te maken. Tijdens het foto's maken bleef ik het behoorlijk koud hebben ook al werd het gedurende dag wel wat warmer. Uiteindelijk heb ik maar een shirtje aangetrokken in plaats van die warme trui.

Liefs,

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top