outfit of the day • thirty-one


H I   G U Y S
Vandaag heb ik weer een nieuwe outfit of the day voor jullie! Het zijn niet veel foto's omdat bijna elke foto een beetje vreemd was als ik er te lang naar keek, maar ja. Leggoo!




Ik zit er trouwens heel erg om te twijfelen om eens een YouTube video te maken, vooral om te kijken als ik het ook echt leuk vind. Ik denk erover om dit na de toetsweek eens te proberen, maar de in eerste instantie vooral de nadruk op fashion te leggen in de video's. Nou wil ik graag weten of dit jullie wat lijkt want dan deel ik het natuurlijk ook op mijn blog..

Verder gewoon een simpele outfit, eigenlijk droeg ik hem met een andere broek maar deze broek staat er toch wat leuker bij. Ik ga het heel wat drukker krijgen aankomende weken.. Vanavond moet ik werken en zaterdag ook. Alleen komt mijn toetsweek er ook aan, ugh. Ik kijk er echt tegenop, het enige positieve is dat daarna weer een wat chillere week komt en een week met 35 minuten rooster volgens mij. Eindelijk dingen waar ik me op kan verheugen.

Liefs,

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Wat een leuke outfit, die schoenen zijn ook echt zo leuk. Lijkt me leuk om eens een video van je te zien. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top