personal update


Hi! Ik liet gisteren al merken dat ik binnenkort weer een personal update wou doen, hier is die dan. Over school, over het bloggen en meer. Laten we snel beginnen!

Tja. Het bloggen.. Stom om toe te geven maar het gaat de laatste tijd niet heel lekker meer qua bloggen. Laatste paar weken heb ik steeds meer moeite met iets verzinnen om over te bloggen, ik hoop echt dat dit minder wordt. Ik heb nog een paar ideeën alleen weet ik niet hoe ik daar precies over moet schrijven. Misschien dat het nog eens komt. We zien het allemaal wel haha.

Daarnaast is school ook echt vermoeiend, gelukkig komt de vakantie steeds dichterbij. Volgende week nog een lastige week met toetsen dan een week stage lopen en dan eindelijk weer vakantie. Maandag heb ik een lastige economie toets en woensdag nog een Engelse toets met lekker veel woordenlijsten. Ondertussen blijf ik lekker veel huiswerk maken, yes.

Ik wil ook weer even mijn liefde uiten voor American Horror Story, ik moet zeggen dat ik ditmaal toch wat banger er van wordt. Voorgaande seizoenen waren nooit echt eng of spannend, daarnaast schrok ik er nooit echt van. Maar dat is nu wel wat anders. Ik vind seizoen 6 tot nu toe ontzettend goed! Het is meer horror dan eerdere seizoenen wat ook wel mag als het American Horror Story heet.


 Ondertussen is het alweer een week geleden dat ik mijn haren heb afgeknipt en ik moet zeggen dat het me goed bevalt. Ik moest er echt heel erg aan wennen en ik moet zeggen dat ik nog steeds niet helemaal gewend ben maar ik ben wel erg tevreden. Het is gewoon echt fijner, ik vond mijn lange haar heel erg onhandig en ben dan ook blij dat het korter is.. De kleur is volgens mij niet heel erg verandert, het is gewoon wat donkerder en ik vind het wel mooi!

Mijn muziek verslaving wordt ook steeds erger. Ik vind het heerlijk om ander soort muziek te luisteren dan die typische pop liedjes. Ik begin dan ook steeds meer muziek echt mooi te vinden en op dit moment interesseert het me maar weinig hoe het nou zit met welk lied in is. Eigenlijk krijg ik een steeds meer eigen muzieksmaak.

Liefs,


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top