personal update


Hi y'all! Nu ik dit schrijf is het alweer tien voor half elf en ben ik net een tijdje terug van de verjaardag van één van mijn vriendinnen (Beau). Ik had vandaag door mijn stage niet echt tijd om te bloggen maar ik wou toch nog wat online hebben staan. Vandaar een personal update! Daarnaast heb ik ook wel veel te vertellen, bijvoorbeeld over mijn stage..

Afgelopen maandag ben ik begonnen met mijn stage op mijn oude basisschool. De laatste twee dagen heb ik bij groep 1 en 2 geholpen en dit ga ik sowieso nog twee dagen doen volgens mij. Ik vind het ontzettend gezellig en leuk om mijn stage op mijn oude basisschool te doen. De afgelopen twee dagen heb ik geholpen met appelflapjes maken maar heb ik vooral heel veel opgeruimd. Oh man. Ik heb ondertussen verschillende kasten opgeruimd, de bouwhoek en een magazijn. Verder heb ik nog een uur lang potloden geslepen (juist ja haha) en nog lijmpotjes bijgevuld. Ik heb nog wel wat meer gedaan maar ik heb geen top geheugen, hihi. Maar ik heb het erg naar mijn zin!


Ondertussen wordt het steeds kouder en meer herfst, eigenlijk ben ik daar wel blij mee. Geen last meer van zweet doordat ik half dood ga in de zon. Ook is het weer ideaal weer om koffie te drinken (thank god is op mijn stage zo'n uitgebreid drankautomaat geval) of iets anders warms.

De laatste week ben ik heel erg moe en ik moet zeggen dat het steeds lastiger wordt om op tijd op te staan. In het weekend heb ik slecht geslapen maar ik moet zeggen dat nu ik zo moe ben ik wel lekker op tijd slaap. Ik heb de laatste paar dagen dan ook veel gedaan, niet alleen op mijn stage.. Zondagmiddag ben ik samen met drie andere vriendinnen bezig geweest met een spandoek maken voor Beau, want hé zestien jaar verdient een spandoek! Maandagavond hebben we met een grote groep Beau verrast door alles te versieren terwijl ze weg was. En nu ben ik sinds tien over tien terug van haar verjaardag. Ik wil misschien binnenkort eens wat tips geven hoe het leuk is om de zestiende verjaardag van je vriendin te vieren en haar te verrassen!

Verder heb ik niet heel erg veel te vertellen, ik ben moe en ga zo dan ook slapen. Ik wil trouwens even zeggen hoe blij ik ben dat (SPOILER) Noor door is met Hollands Next Top Model en ik heb persoonlijk liever dat Emma binnenkort weggaat. Sorry dat deze blogpost niet heel lang is, morgen heb ik weer meer tijd en ga ik bezig.

Hoe slecht, ik vergeet al de hele tijd dat ik morgen een sollicitatiegesprek heb! Ik ben echt niet nerveus (hoewel ik dat eerst wel was) omdat het verplaatst is, eerder had ik het vorige week donderdag. Ik hoop gewoon echt dat ik word aangenomen en eindelijk voor mezelf geld kan verdienen.

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top