personal update


hi guys! 
De laatste tijd merk ik dat de personal updates best wel goed worden ontvangen. Het leek me wel leuk om er daarom nog eens één te doen. Ook al heb ik er ongeveer een week terug ook al één gedaan, hihi. Op het moment ben ik aan het genieten van mijn vakantie maar probeer ik wel zo productief mogelijk bezig te zijn...


Even een screenshot van mijn Instagram pagina erbij, hihi. De afgelopen week (ook voordat ik vakantie had) waren er nogal wat verjaardagen in mijn vriendengroep. Dus lekker veel foto's op Instagram deze week zodat ik iedereen ook op die manier kon feliciteren. Door al deze verjaardagen heb ik wel echt een hele gezellige week gehad en veel gedaan met vriendinnen. s' Avonds een verjaardag vieren of een spandoek ophangen voor iemand is voorgekomen deze week wat voor allemaal gezelligheid zorgt. Daarnaast heb ik flink wat taart gehad waar ik ook geen nee tegen zeg.

Tijdens al deze drukte moest ik ook blijven bloggen natuurlijk. Het gaat alweer wat beter hiermee, ik kom steeds iets meer in die blog flow. Het was dan wel zo dat ik terug kwam van een verjaardag en nog even snel een blogpost moest maken maar ja, dat kan allemaal he. In de vakantie heb ik hier weer wat meer tijd voor, althans dat hoopte ik. Eigenlijk valt het best wel mee omdat ik ontzettend veel bezig ben met school. Ondertussen heb ik een samenvatting voor economie, van twee hoofdstukken, af en wil ik morgen bezig gaan met geschiedenis en misschien maatschappijwetenschappen. Ik zie het allemaal wel. De toetsweek komt er in elk geval aan, woehoe.


Ik probeer deze vakantie ook weer wat meer te lezen. Ondertussen heb ik twee boeken van ongeveer 140 bladzijden uit maar ik ben nog op zoek naar echt een leuk, dik boek om te lezen..

En guys, ik heb een baan.Vorige week had ik tussen de verjaardagen door ook twee sollicitatiegesprekken. En nu is het zover dat ik eindelijk een baan heb. Ik ben aangenomen bij boekenvoordeel in Almelo. Hier ga ik nu twee keer in de week werken. Eigenlijk heb ik er wel zin in om geld te verdienen want ik begin al een beetje met mijn wishlist. Ik heb namelijk nog wel wat wat ik graag wil kopen, hihi.

Maar ik ga weer van mijn vakantie genieten. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top