personal update




H I   G U Y S!
Ik merk aan mezelf dat ik het steeds leuker vind om eens een personal update te doen, oftewel om gewoon een beetje te lullen. Dat is dan ook zeker wat ik vandaag ga doen! Ik heb het best wel druk, waar ik wat over vertel maar ik wil ook nog wat dieper in gaan op het YouTube gedeelte waar ik gisteren over begon..


Als eerste, mijn eerste echte werkdag! Ik heb twee keer twee uurtjes proef gewerkt om even alles te leren en om kennis te maken, nu ben ik net een halfuur terug van het werk en ik heb een best wel leuke avond gehad. Het werken valt me absoluut niet tegen en het is eigenlijk erg gezellig. Ik heb vandaag ook mijn contract ondertekend dus yes ik ga geld verdienen, haha.

Oké het minder leuke van deze week maar ook voor volgende de week en de week erop is dat ik echt hard aan de slag moet voor school. Het is namelijk weer eens het geval dat de toetsweek eraan komt, om precies te zijn begint de ramp op woensdag 2 november. Ik weet niet hoe het in die week met het bloggen gaat omdat HAVO 4 veel werk is (en helemaal in de toetsweek) dus ik ben ook al volop aan de gang. Als ik tijd heb voor het bloggen dan doe ik dit zeker, maar wees niet verbaasd als er eens een dag of twee niks online komt.

Maar jongens, nog even heel serieus he, Pokémon Go heeft dus een nieuwe update uitgebracht voor Halloween waardoor het spel weer even makkelijker wordt. Beter doen ze zoiets met elke feestdag, haha. Trouwens om de één of andere reden heb ik ook nog steeds geen Snorlax, like why the fuck not??? Ik kom er nooit van mijn leven één tegen, how sad.

YouTube. Ik heb gisteren al kort vertelt dat ik er over twijfel om eens te proberen als YouTube wat voor mij is. Nou wil ik mezelf niet direct volledig een aantal minuten laten lullen voor een camera en heb ik bedacht om het binnenkort eens te gaan proberen met simpele fashion video’s waarin ik meerdere outfits show. Hoewel ik daar het liefste nu al mee bezig ga is dit weer eens niet slim, thanks to school.

Ik bedenk me net hoe vreselijk druk ik het ga hebben aankomende week.. Het zit namelijk zo: elke zaterdag en donderdagavond moet ik werken, hierbij maak ik op zaterdag best wel lange dagen (van 11 tot 5) waardoor ik niet superveel tijd heb voor school die dag. Dus moet ik extra veel van ten voren doen. Nou ben ik van plan om na het schrijven van deze blog nog even bezig te gaan en dan morgen (lees: vandaag, vrijdag) echt heel hard aan het werk te gaan. Ik heb al wel wat af maar toch moet ik wel heel hard bezig. Thanks school, thanks.

Dat is dan ook precies wat ik ga doen.. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top