PS Lipstick | Review


Hi! Vorige week vrijdag heb ik een nieuwe Primark lippenstift gekocht. Deels omdat ik erg benieuwd was naar de kwaliteit maar ook omdat ik de kleur eigenlijk best wel mooi vond. Vandaag deel ik mijn mening met jullie over de PS lipstick die ik heb gehaald!




Als eerst, de huls ziet er erg classic uit wat mij persoonlijk erg aanspreekt. Het heeft een net en strak design toch is het niet te simpel. Onder zit een voorbeeld van de kleur en erom heen een zwarte huls, de gouden letters maken het helemaal af. Ik vind het goud er ontzettend mooi bij staan en denk ook dat dit het echt een mooi design geeft. Ook het lettertype ziet er erg mooi uit.

Je snapt misschien wel dat ik erg benieuwd was naar hoe de lippenstift zelf nou is.. Echter dat viel me toch een beetje tegen. Wanneer ik de lippenstift opbracht had ik een beetje het gevoel alsof het wasco was door de geur en doordat het een nogal apart voelde. Uiteindelijk vind ik dit niet heel ernstig maar toch is het wel weer iets waar je aan moet wennen. De kleur daarin tegen zat er in één keer goed op en de dekking was echt heel goed. En toen hij nou eenmaal zat was ik ook echt tevreden, ik had echt zoiets van yes ik kan een positieve review schrijven (geloof mij maar, dat is het leukste om te doen)..



Maar toen ging alles mis. De lippenstift is absoluut niet eet proof. Ik deed hem op vlak voor het ontbijt en daarna was alles alweer helemaal weg. Nou oké, dat is iets waarbij ik zoiets heb van tja jammer maar het kan gebeuren voor een prijs van 1.50. Ik deed hem dus opnieuw op en toen ging ik naar de stad. Hier ben ik een uurtje geweest, heel misschien net wat langer, toen ik thuis kwam heb ik even gezeten en daarna heb ik mijn lippenstift opnieuw gecheckt. Hij was bijna helemaal weg. Er was gewoon echt bijna niks meer van te zien. Zo ontzettend zonde!

Vandaag (maandag) heb ik hem weer opgedaan naar mijn stage, ditmaal met een andere lippenstift er wat over heen. Ik heb gekozen voor een lippenstift van Essence die goed bij de kleur paste. Hierdoor ging het toch wel wat langer mee. Maar eigenlijk hoort dit niet nodig te zijn, een lippenstift moet sowieso wel twee tot drie uur blijven zitten, ook al is het hartstikke budget proof.


Om toch nog even positief te zijn.. Ik vind de lippenstift kleur heel erg mooi en hij is echt overal geschikt voor. Het is een zacht roze kleur met een warme ondertoon. Hij staat overal bij en het is eigenlijk een kleur waarbij je niet hoeft na te denken als het te combineren valt.

Jammer genoeg is dit toch geen lippenstift die ik iedereen aanraad omdat hij gewoon niet goed blijft zitten. Ik vind het echt teleurstellend, hoe mooi de kleur dan ook is en hoe mooi het design van de huls is. Ik heb hem van de Primark voor 1.50

Liefs.

CONVERSATION

1 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top