• regen •


Hi y'all. Het is eindelijk weer fatsoenlijk herfst en ik moet toegeven dat ik het oprecht fijn vind. Vandaag een paar foto's en wat gelul, omdat ik er gewoon eens zin in had om zo'n soort blogpost te schrijven.

Vrijdag was het echt helemaal raak, wat een regen hier. Ik zat het zevende op school toen het begon te regenen en ik zou nog gym hebben. Nou het regende zo hard dat niemand nog zin had in gym en ik weet niet als er uit eindelijk wel iemand is gegaan. Ik in elk geval niet. Liever fietsen door de regen en dan nog een lesuur gym in de regen. De rest van vrijdag heeft het ook veel geregend en zaterdagavond, de avond waarop ik dit schrijf, heeft het ook kort geregend. Eigenlijk had ik niet door dat het regende totdat ik buiten wat foto's wou maken in het donker (de foto's in deze blogpost).. Ik stapte naar buiten, op mijn witte sokken sorry mam als je dit leest, en voelde ineens regen. Ik rende naar de overkapping waar ik een kaars aanstak en foto's begon te maken.


Ik zit weer helemaal in de herfst mood. Vooral nu, s' avonds, wanneer het wat kouder is en ik op de bank onder mijn dekentje zit. Ondertussen zit ik met mijn laptop op schoot (die door de lading warmte afgeeft, goed leven) en terwijl ik blog kijk ik televisie. Ik ben echt een prof in multitasken, een echte vrouw dus ;)

Een slechte, wazige foto maar ik vind tegelijk dat het wel wat heeft. Ik weet niet wat er allemaal mis is gegaan tijdens het maken van deze foto maar het is waarschijnlijk veel. Ach ja, ik vind het wel wat hebben. Het heeft zo zijn charme.

Zondag heb ik samen met familie een wandeltocht gedaan, na een tijdje wandelen begon het te regenen. Hoewel ik eerst echt zoiets had van ugh, ik loop nu in een bos in de regen viel het best wel mee. Mede omdat het gewoon een gezellige middag was maar soms is het best wel chill om even door de regen te lopen.

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top