Shoplog Enschede


Bonjour! Gisteren ben ik naar Enschede geweest en het leek me wel erg leuk om mijn aankopen met jullie te delen. Ik heb niet heel erg veel omdat ik het best wel vond tegenvallen in Enschede.. Ik had vooral van de Zara zoveel meer verwacht, op de site hadden ze zoveel leuks, maar ik heb er niks gekocht omdat er gewoon bijna niks was.. Maar, ik ga jullie nu wel laten zien wat ik gehaald heb!


New Yorker: rode schoenen • 24.95 euro
H&M: lang mosterdgeel shirt • 7.99 euro
Primark: vest met bloemen • 23 euro / handschoenen • 1.50 euro /
 neppe beautyblenders • 2 euro / primer • 4 euro / lippenstift • 1.50

Ik ben heel erg blij met de spullen die ik heb gekocht. Ik moet zeggen dat ik heel Enschede wel een beetje vond tegenvallen.. De winkels hadden wel leuke spullen op zich maar het was allemaal zo net niet het geld waard. Net niet leuk genoeg. Ken je dat gevoel bij kleding? Dat het wel leuk is maar net niet leuk genoeg. Nou dat had ik dus heel veel.

Maar ik vind de spullen die ik gekocht heb echt heel mooi en ben extra blij dat ik wel dingen heb kunnen vinden. Ik ben erg benieuwd naar de twee neppe beautyblenders die ik heb meegenomen maar ook ben ik erg benieuwd naar de lippenstift. Ik denk dat ik sowieso de lippenstift ga reviewen!

Ik zat in de New Yorker en ik zat zo te kijken naar die schoenen van wel of niet doen, uiteindelijk besloot ik ze toch maar even te passen. En dat was het moment dat ik om was. Ze zitten ontzettend fijn en ik vind het ontzettend leuk!

Liefs,

CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top