Spotify Update


Hi! Afgelopen tijd vind ik zoveel nieuwe muziek die ik eigenlijk met jullie wil delen. Sinds een tijdje ben ik al een beetje van de typische muziek die in is afgestapt maar nu ontdek ik steeds meer muziek die ik oprecht mooi vind. Ik stop al deze muziek in dezelfde afspeellijst op Spotify en vandaag deel ik die met jullie!


Het is echt niet allemaal hele bijzondere muziek voordat je dat dacht. Er staat ook wat in van 5 Seconds Of Summer , Shawn Mendes en Troye Sivan terwijl je dat in sommige gevallen kan vergelijken met bekende muziek. Ik ben trouwens echt fan geworden van Blackbear, oh man wat een muziek maakt hij. Ik vind zijn muziek oprecht heel mooi doordat het zo niet standaard is: zijn teksten zijn mooi en de zang is ook erg goed. Je ziet dan ook wel dat er behoorlijk wat muziek van Blackbear instaat, ook duetten van hem met anderen maar vooral veel van zijn album Dead Roses omdat ik dat een heel goed album vind.

Ik heb vandaag (woensdag) best wel weer wat nieuwe muziek toegevoegd.. Soms zit ik in zo'n bui dat ik wat nieuwe muziek zoek of toevallig wat tegenkom en vandaag was dat het geval! Wat nieuwe liedjes van Blackbear maar ook wat van Don Broco en gewoon wat losse nummers van verschillende artiesten.

Trouwens afgelopen week kwam ik Million Reasons van Lady Gaga tegen op het snapchat verhaal van Jessie Maya en had ik ook echt zoiets van wauw. Vandaar dus eens een lied van Lady Gaga erbij, ik ben ook wel erg benieuwd naar haar nieuwe album nu. Muziek die ook zeer binnenkort uitkomt is Shout Out To My Ex van Little Mix, volgens bijna iedereen gaat dit over Zayn wat me nog benieuwder maakt.. Er is al een klein stukje van de tekst uit en dat is wel echt een dikke uithaal naar Zayn, ik kan er wel om lachen en ben heel benieuwd naar het nummer!

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top